Spring naar bijdragen

Jubileum Weekend 8-9 September 2012


EJG
 Share

Recommended Posts

Vraagje, heb nog geen antwoord van de Jeepclub zelf. Ik kan niet het hele weekend maar zondag wel. De Princepeel is niet ver bij me vandaan. Ik neem aan dat langskomen altijd gewoon kan om te kijken en kennis te maken. Maar is het dan ook mogelijk mee te rijden met de academy door ter plekke in te schrijven/betalen? Wil ondertussen weleens een beetje proeven van terreinrijden :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Communicatie lijkt een beetje en probleem te zijn maar wat ik heb begrepen is dat dit een weekend evenement is zonder mogelijkheid van dagdeelname. Kijken moet m.i. wel kunnen.

Als je idd een keer wil proeven aan terrein rijden zal je op de site van JCN kunnen kijken wanneer er weer een Academy is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, heb nog geen antwoord van de Jeepclub zelf. Ik kan niet het hele weekend maar zondag wel. De Princepeel is niet ver bij me vandaan. Ik neem aan dat langskomen altijd gewoon kan om te kijken en kennis te maken. Maar is het dan ook mogelijk mee te rijden met de academy door ter plekke in te schrijven/betalen? Wil ondertussen weleens een beetje proeven van terreinrijden :-)

Omdat Frank en Richard even niet zelf kunnen reageren, mag ik namens hen doorgeven:

Je mail is niet ontvangen, naar welk adres heb je dit verstuurd?

Het 10 jarig jubileum is een evenement enkel voor leden van de Jeepclub,

dus mits je lid bent/wordt, dan ben je van harte welkom volgend weekend op de Princepeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorzover ik het begrepen heb vandaag is het wel mogelijk voor degene die niet anders kunnen voor 1 dag in te schrijven.

Het liefst nog vooraf anders ter plaatse .Neem anders even telefonisch contact op met de JCN.

ik kom net terug van de eerste voorbereidingen van het Jubileum Camping al bijna gereed Toiletten en Douche's zijn geplaatst.

Hebben ook al het terrein verkend om deze uit te gaan zetten.

Leuk en mooi terrein zowel voor blauw rood en zwart.

We hebben zelfs al moeten lieren zo vast dat we zaten terwijl we alleen maar het terrein verkende.

Al met al een geslaagde Dag, Dus het weekend kan allen maar TOP worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de volledigheid, het hele prijzenpakket voor Digital Warehouse Mudcup:

  • Hoofdprijs: GoPro Hero 2 Motorsports (mede mogelijk gemaakt door importeur Tom's Wholesale)
  • 2e prijs: Cobb Grill outdoor bbq
  • 3e prijs: Lowepro Rover AW fotorugtas (mede mogelijk gemaakt door importeur Degreef & Partner)
  • troostprijzen een MagLite zaklamp en een Casio horloge

Bovendien hebben we natuurlijk de Forum prijs voor de leukste foto / video van het Jubileum weekend: een Ion Air Pro Plus actie camera (mede mogelijk gemaakt door importeur Transcontinenta).

bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al lid voor de rest van het jaar. Ik kom 85% zeker in ieder geval kijken a.s. zondag en dan zien we ter plekke wel.

@Sinjo November is nog zover weg hehe ;-) en behalve wat "greenlaning" weet ik hier in de buurt geen terrein waar je mag/kan rijden. Andere 4x4 evenementen of dagen weet ik eerlijk gezegd ook(nog) niet waar ik precies moet zoeken.

affijn, zoals gezegd, we zien van het weekend wel en anders gewoon November

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de volledigheid, het hele prijzenpakket voor Digital Warehouse Mudcup:

  • Hoofdprijs: GoPro Hero 2 Motorsports (mede mogelijk gemaakt door importeur Tom's Wholesale)
  • 2e prijs: Cobb Grill outdoor bbq
  • 3e prijs: Lowepro Rover AW fotorugtas (mede mogelijk gemaakt door importeur Degreef & Partner)
  • troostprijzen een MagLite zaklamp en een Casio horloge

Bovendien hebben we natuurlijk de Forum prijs voor de leukste foto / video van het Jubileum weekend: een Ion Air Pro Plus actie camera (mede mogelijk gemaakt door importeur Transcontinenta).

Jammer dat er geen leuke prijs is gemaakt voor de leden van JCN die maar op 1 dag kunnen deelnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Communicatie lijkt een beetje en probleem te zijn ............

Das ook niet gek als de meeste bestuursleden en feestcommisie in het veld bezig zijn om dit evenement mogelijk te maken.

Jammer dat er geen leuke prijs is gemaakt voor de leden van JCN die maar op 1 dag kunnen deelnemen.

De Digital Warehouse Mudcup duurt niet het hele weekend......... dus ook de mensen die maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...