Spring naar bijdragen

Adieu, Bedankt En Tot Ziens....


Mav
 Share

Recommended Posts

Bijna 9 jaar geleden (27 september 2003) begonnen als een geintje. Op een avond eens al grappend over gehad of een Jeepforum wat zou zijn.

Diezelfde avond (lees nacht) heb ik de allereerste versie van het Jeepforum geinstalleerd, een domeinnaam aangevraagd en de boel online gezet.

Alles onder het motto "als we over een jaar 50 members hebben dan zien we wel weer verder".

Op 28 november 2003 waren er echter al 70 geregistreerde members. Dus het was onvermijdelijk.

Nu na bijna 9 jaar vind ik het mooi geweest. Mijn eigen betrokkenheid bij het forum is al enige tijd minimaal mede doordat ik niet langer actief ben met de Jeep hobby.

Ik heb het altijd met veel plezier gedaan (sommige nachten uitgesloten ;)) maar ik vind het mooi geweest.

Ik wil iedereen bedanken die de afgelopen 9 jaar zijn steentje heeft bijgedragen om het forum te maken tot wat het nu is. De moderators, administrators maar vooral de leden.

Zonder leden geen forum.

Hierbij draag ik het stokje over, ik geef de nieuwe eigenaar/beheerder zelf de gelegenheid zich voor te stellen. Ik wil hem in ieder geval heel veel succes maar vooral ook plezier wensen met en aan het forum.

En wees een beetje lief voor hem :P

Adieu, Bedankt en Tot ziens....

Een kleine terugblik:

2003

jf2003.jpg

2004

jf2004-1.jpg

2005

jf2004-2.jpg

2006 ;)

jf2006-storing.jpg

2007 - 2009

jf2007.jpg

2009 - heden

Press F5 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...