JeePee Geplaatst June 28, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 28, 2012 Is het niet slimmer om je kleppen even te stellen? Ipv al die troep toe te voegen? Je kan dit als volgt doen met draaiende motor draai de tuimerlaar los tot hij gaat tikken, hierna vast draaien tot de tik weg is daarna kwart slag voorspanning geven dit is wel een kliederboel... Zonder draaiende motor zorg dat cil 1 op bdp is en draai de tuimelaar los pak de stoterstang tussen je vingers en draai deze, draai hierbij langzaam de moer vaster totdat je weestand voelt, hierna geef je hem nog een half slag/kwartslag na. Boeken geven 3/4 tot hele slag maar ben hier zelf niet zo kapot van. Succes Mvgr Rick Een Nekaf heeft een iets andere techniek als een Wrangler... aan hydraulische klepstoters van een Wrangler 4.0 valt niet veel te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst June 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2012 Hallo Jeepee Dat weet ik;) volgens jou moet er dus niks afgesteld worden?Je hebt dus wel degelijk een voorinstelling... Overigens ligt er in mijn nekaf een chevy V8;) BDP= bovenste dode punt Mvgr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst June 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2012 Bdp is dus de stand als de kleppen niet bediend worden! Ik wil best even helpen tzt maar ik heb het erg druk laatste tijd.. Moet nog 1 Cj ombouwen naar patrol assen, en 2x een automaat reviseren waaronder mijn eigen bak... Gr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst June 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2012 Hallo Jeepee Dat weet ik;) volgens jou moet er dus niks afgesteld worden?Je hebt dus wel degelijk een voorinstelling... Overigens ligt er in mijn nekaf een chevy V8;) BDP= bovenste dode punt Mvgr Rick Volgens de FSM gewoon de bouten van de tuimelaars vastdraaien tot 26 Nm. Het blokje waar de tuimelaar op scharniert zit dan helemaal vast. (dat is dus niet hetzelfde als bij een chevy v8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rock Geplaatst August 1, 2012 Rapporteren Share Geplaatst August 1, 2012 ?? dat andere halve uurtje duurt nu al 1,5 maand?? hoe is het nou afgelopen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rock Geplaatst August 1, 2012 Rapporteren Share Geplaatst August 1, 2012 ?? dat andere halve uurtje duurt nu al 1,5 maand?? hoe is het nou afgelopen?? o nee, sorry, mijn 2e pagina wilde niet laden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.