Beest Geplaatst June 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst June 30, 2005 een Jeep koop je niet, die bouw je. ik heb m'n GC standaard gekocht, ondertussen sidebars er op ( ACOSâ„¢ en hij zit eronder dankzij Imav en Ogdak thx lui <strike>Adjustable Trackbar...achter in huis, voor net besteld</strike> alle bij eronder <strike>Control Arms...</strike> done! <strike>31" banden</strike>. er onder! <strike>extra temp. meters (bv versnellingsbak en diffs) zoek alleen nog geschikte pillar mounts (3 pods)</strike> is een 2 pods geworden Quicker Disconnectsâ„¢... <strike>heb ik in huis</strike> gemonteerd stalen voorbumper met lier, wou eerst een pushbar of bullbar, maar verschilende GC's gezien daarmee en vond het zelf toch niet mooi. zo iets maar dan zonder bullbar stalen achterbumper roofrack zoals dit is in de maak snorkel ondertussen ook die rare oranje knipers weg, <strike>op de hoeken gaan er eerdaags ook blanke lichten op</strike> op de hoeken zitten nu ook blanke lampen, <strike>nu nog maar alleen achter oranje lampjes</strike> op zijscherm ook wit nu *update* tja of het door sinterklaas komt...geen idee, maar voeg toch nog wat aan toe shocks RS9000Xâ„¢ natuurlijk in combinatie met RS9000 RCX Remote Control Damping System en zit toch over te denken om een Aussie Locker in de achteras , maar dat is nog een twijfel geval #update# moest nog ff een foto met 31ers er bij zal eerdaags betere maken #update# 4.25" voor 4.5" achter met 32" banden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst July 1, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 1, 2005 Gaaf, je bent wat van plan man. Wat betreft die bewuste control armen van jks, die heb ik inmiddels over, vanwege custommade nieuwe armen. Dus als je intresse hebt in mijn jks armen hoor ik het wel. Heb inmiddels ook wel een alternatief gevonden voor de snorkel maar moet ff dat linkje zoeken, plak ik er later nog wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zjsid Geplaatst July 1, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 1, 2005 Side bars zien er goed uit. Waar komen die vandaan? Zelf gemaakt? Hoe heb je ze gemonteerd? Ik ben zel nl ook toe aan die dingen, de onderzijde is al wat beschadigd en ik wil dit niet uitbreiden. Ik hoor het wel. Succes met de aankomende projecten. Sidney Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrandZJ Geplaatst July 2, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 2, 2005 Ik was eigenlijk ook wel benieuwd waar je die sidebars vandaan hebt en wat ze kosten. Vind ze een stuk mooier dan die "treeplanken", die je meestal ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjikita Geplaatst July 2, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 2, 2005 Hoi Zjsid en grandzj, Die sidebars komen van mij af, die maak ikzelf. Ze zijn gemaakt van koker 50x50x4 en buis 42,3x3,25 Ze zijn geschoepeerd en gepoedercoat Ze zijn bevestigd aan de kokerbalken en op 2 plaatsen aan het chassis Ze kosten 350 euro incl. mee eronder zetten Als jullie samen interesse hebben kan het voor 300 euro. Ik hoor het wel. Groeten Bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjikita Geplaatst July 4, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 4, 2005 Is iedereen geschrokken of zo ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zjsid Geplaatst July 4, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 4, 2005 Sorry dat het zo lang duurde.. Ik kan je laten weten dat ik gaarne de bars wil hebben. Ze blijken nogal onmisbaar in het terrein. Hopelijk denkt de andere geinteresseerde er ook zo over. Kan ik volgende week afspreken? Locatie ed? Of heb een langere tijd nodig voor fabricage ed? Sidney Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst July 4, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 4, 2005 Originally posted by Sjikita@Jul 4 2005, 20:09 Is iedereen geschrokken of zo ?? <div align="right">← JA, Als ik jou zie schrik ik iedere keer weer O ja was een wensen topic he, Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Zou niet weten waar te beginnen maar, Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hou het maar op zwaartepunt verlagende actie's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikev Geplaatst July 4, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 4, 2005 Originally posted by GrandZJ@Jul 2 2005, 22:46 Ik was eigenlijk ook wel benieuwd waar je die sidebars vandaan hebt en wat ze kosten. Vind ze een stuk mooier dan die "treeplanken", die je meestal ziet. <div align="right">← Hoi, bij Off road in Utrecht ligt nog een set van mij. Die kl§(é§"!ken van Mopar hadden de verkeerde opgestuurd en heb die nooit om kunnen wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst July 14, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 14, 2005 update mijn post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjikita Geplaatst July 17, 2005 Rapporteren Share Geplaatst July 17, 2005 Hoi Sorry voor de late reactie mijnerzijds maar ik ben op vakantie en kom de 30 e weer terug. Ik stuur je dan wel even een PM etje. Groeten Bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst September 5, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 5, 2005 klein kickje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrandZJ Geplaatst September 11, 2005 Rapporteren Share Geplaatst September 11, 2005 Beest, ff een ander vraagje: Heb je deze GC toevallig in Lisse gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst September 11, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 11, 2005 nope..elburg , was eerst leasebak netjes onderhouden door dealer (utrecht) dan een zwartgat van een 1.5 jaar qua onderhoud, dus waar die gebleven is in die tijd geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrandZJ Geplaatst September 12, 2005 Rapporteren Share Geplaatst September 12, 2005 Ik ben nl. begin mei naar zo'n zelfde wezen kijken in Lisse, kenteken begon volgens mij ook met NG. KM-stand was ongeveer 159000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst September 12, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 12, 2005 was die van mij dan niet.....kep m sinds feb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst November 29, 2005 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2005 maar weer een kickje startpost aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst November 29, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2005 een ambulance waar een wrangler op mee kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acro Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 Dit is het volgende projectje. Goodrich AT K/O Nu alleen nog even dubben over de maat. Heb de standaard 15" velgen en lees twee verschillende max. maten voor deze velg zonder aanpassingen aan auto. 235x75R15 of 30-9,5R15 Laatste is toch weer wat dikker.(lees mooier) Maar het moet wel gaan passen natuurlijk. Suggesties?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 Ze passen allebei om een standaard ZJ(7j) velg, er is alleen een prijs en max snelheids verschil. hier en hier. Suc7 met de keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 2" budget boost (ligt klaar) ipv mijn 225/70R15 naar 235/70R16 (zitten nog onder beest's jeep) 249 tussenbak verruilen voor een 242 zelfbouw uitlaat eronder (onderdelen zijn in de maak) verder niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acro Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 Oh ja, Mijn 2" BB's zijn onderweg. Ga ik er ook even onder zetten als ze binnen zijn. Denk trouwens dat het de 235x75R15 banden gaan worden. Maat verschil is marginaal maar verschil in topsnelheid is aanzienlijk. En-passant hou ik ook nog bijn 100 euro in het zakje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smartlap Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 - 3"skyjacker lift - 2" BB van teraflex - 33" x 12,5 x 15 general grabber mt banden - spatborden uitgeslepen i.v.m. bandenmaat - tapijt verwijdert - gaten in bodemplaat nog te doen: - tranenplaat op deuren i.p.v. plastic - voor en achter bumper van een stalen balk (unp) - lier monteren - luchtinlaat verhogen - vierpuntsgordels - achterklep en moterkap schoolbordenzwart maken - rest van carosserie oranje rollen - uitlaatsysteem aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst November 30, 2005 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2005 Maar 1 wens: rijden met de ZJ in april 2006 met JCN in Sclayn. Ruud kan ik me al inschrijven, bij deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zjsid Geplaatst December 1, 2005 Rapporteren Share Geplaatst December 1, 2005 Ivm APK moest ik nieuwe sloffen aanschaffen, meteen maar een upgrade gedaan: van 225/70/16 Wranglers naar 245/75/16 BF Goodrich AT. Plus de benodigde 2" BB. Ook schokbrekers vervangen door Skyjackers. Resultaat is een ZJ die natuurlijk hoger op de wielen staat, maar tevens helt hij minder over in de bochten... Misschien door de bredere banden of betere schokbrekers? Iemand een verklaring? Nadeel is wel dat de 4.0 iets meer moet werken om op gang te komen. Pics volgen nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.