Spring naar bijdragen

Te Koop: Jeepforum|Nl (Compleet)


Mav
 Share

Recommended Posts

Die titel zal in ieder geval de aandacht trekken

Reden hiervoor zijn legio maar de hoofdredenen zijn:

a) Ik doe het inmiddels bijna 9 jaar en ben er wel eens klaar mee ;)

B) Mijn betrokkenheid bij het forum is de afgelopen jaren al minimaal en zal ook niet gaan toenemen aangezien ik niet voorzie dat ik ergens in de komende > 5 jaar weer een Jeep zal hebben.

Ik had het plan gevat om te kijken of iemand uit het wereldje of van het forum zelf er iets in ziet en het over wil nemen vandaar dit topic

Dat gaat niet voor niets, maar ik hoef er ook absoluut niet rijk van te worden.

Het forum heeft een redelijk stabiele vorm van inkomsten vanuit de google advertenties die getoond worden. Maar zoals met alle andere commerciele mogelijkheden van het forum (abonnementen, de ingebouwde online shop etc) is ook die niet volledig benut en valt daar veel meer uit te halen. Maar zoals gezegd, ik heb hier de tijd niet voor om dit te realiseren.

Ik wil deze zomer (liefst voor 1 juli) duidelijk hebben of er animo vanuit het jeep wereldje is. Wanneer bovenstaande oplossing niet van de grond komt ga ik kijken of er op de diverse website/domeinnaam marktplaatsen animo voor is (ik ben een jaar of 2 geleden al eens benaderd door een partij maar heb dat toen afgehouden).

Maar dat is een optie die ik later verder bekijk wanneer er geen animo vanuit het wereldje is.

Ik breek met een eigen regel en zal geen prijzen in dit topic gaan vermelden.

Voor serieus geinteresseerden heb ik een overzichtje wat het forum inhoud qua techniek, software, gegevens, kosten, baten en mogelijkheden .

Deze is op aanvraag beschikbaar.

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me wel een goed idee om het forum onder te brengen in een (nieuwe of al bestaande) Jeep-gerelateerde club. In feite wordt het forum nu al in de lucht gehouden door vrijwilligers (Admins, Moderators etc). Met een vereniging erachter versterk je m.i. de struktuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me wel een goed idee om het forum onder te brengen in een (nieuwe of al bestaande) Jeep-gerelateerde club. In feite wordt het forum nu al in de lucht gehouden door vrijwilligers (Admins, Moderators etc). Met een vereniging erachter versterk je m.i. de struktuur.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat erom dat de persoon die het gaat beheren het ook echt wil en kan beheren. Als je het bij een club onderbrengt wordt er ook vaak 1 persoon verantwoordelijk gesteld, maar als die er geen zin in heeft of geen affiniteit heeft met servers/forumsoftware gaat het snel genoeg fout.

Je heb mensen nodig die verstand hebben van computers en het Jeep hart op de juiste plek hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het gaat erom dat de persoon die het gaat beheren het ook echt wil en kan beheren. Als je het bij een club onderbrengt wordt er ook vaak 1 persoon verantwoordelijk gesteld, maar als die er geen zin in heeft of geen affiniteit heeft met servers/forumsoftware gaat het snel genoeg fout.

Je heb mensen nodig die verstand hebben van computers en het Jeep hart op de juiste plek hebben.

Ik doel meer op het eigendom dan het beheer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doel meer op het eigendom dan het beheer.

Ok.

Mijn verhaal is misschien technisch ingestoken, maar slaat op eigenaar en/of beheerder. Waarbij een niet technische eigenaar iemand aan zal stellen voor het technisch beheer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...