Spring naar bijdragen

17-20 Mei Jeepacademy Bilstain


Ab
 Share

Recommended Posts

Had me al enkele maanden verheugd op Bilstein, echter vind ik het programma of zeg maar het gebrek aan een programma zeer teleurstellend. Had echt verwacht dat er op een dergelijk terrein in ieder geval gereden kon worden onder leiding van de marchals, zeker voor nieuwe/ onervaren rijders kan dit een erg verradelijk terrein zijn en om dit dan af te doen met

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar staat dat er niet gereden wordt olv marshals ?

Neem aan dat er een M meegaat met een ingedeeld team.

Lees de uitnodiging op de jcn site.

Het terrein is toegankelijk voor standaard jeeps (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart), waarbij de deelnemers worden ingedeeld in teams. Omdat het terrein ook voor derden toegankelijk is worden er geen academy-trails uitgezet. Het terrein voorziet al in de nodige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, dus jij komt ook ?

Wordt het een gezellig clubje :thumbsup:

Is wel de bedoeling, kan alleen vrijdag in de middag pas weg, hebben eerst donderdag een communiecantje, en vrijdagochtent eerst de zooi nog mee opruimen.

Ben op zich wel blij dat ik verkeert gelezen had, had het jammer gevonden als er geen machalls waren, met marchalls haal je op een veilige manier toch iets meer uit je Jeep B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo, het zal mee eens benieuwen of BULLY nu ook weer iets te melden heeft, JCN organiseert nooit ;) weer een evenement in het zelfde weekeind als JCD.

Vorig jaar was er nogal wat ophef, nou treft BULLY het want hij kan naar beide :thumbsup:

Voor de Bilstain gangers hoop ik dat hij komt, de JCD ganger weten het al, hij komt :frusty: , ik zal mijn oordopjes vast klaar leggen :rolleyes:

Veel plezier ieder in Bilstain :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...