Spring naar bijdragen

Willys Wagon 1955 Aangeboden


yellowsub
 Share

Recommended Posts

Aangeboden mijn Willys Wagon uit 1955.

Foto-BPXALTJJ-D.jpg

Aangeschaft omdat ik hem zo mooi vind, maar ik kom er niet aan toe.

Foto-MADTNNO8-D.jpg

De Willys is uit 1955, afkomstig uit New York. Heeft dus volop werk om hem helemaal gaaf te krijgen. Het is wel de eerste echte SUV. Met 6 man zou je erin kunnen.

6 is ook het getal van het aantal cilinders, de Superhurricane draait goed! 6 is ook het getal voor de elektrische installatie!

Vorig jaar is het hele remsysteem nagezien en veel van vervangen: nieuwe leidingen en slangen.

Foto-3D36Q7AU-D.jpg

Foto-7N3C4I8D-D.jpg

Foto-IUOYLZ6L-D.jpg

Foto-Y484NAXZ-D.jpg

Originele vrijloopnaven voor.

Staat sinds dien stil.

Mijn vraagprijs is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
wordt ie  weer duurder  4250 naar 4500....had gehoopt dat het minder zou worden. haha

 

Als je effe verder zoekt op het forum bij te koop aangeboden zal je hem zelfs aantreffen voor minder.

 

Mijn vraagprijs is 3250,- Heb je interesse mail of bel gewoon voor een afspraak. Ik ruil niet in, op, aan of met. Cash is koning voor mij, niet Presley! Een serieus bod met serieus contact verdient de voorkeur aub; Tijd is mij te kostbaar!

 

Ik denk dat tie volgend jaar 5250 ervoor vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met zijne wagon is is dat hij te rot is...als hij op foto al zo verroest uitziet is het meestal in het echt nog erger...ik ken mensen genoeg die mechanise delen ervan kunnen gebruiken...maar aan een veel lagere prijs...kon vorig jaar dezelfde kopen voor 3000 euro en was roestvrij...

Ikzelf vind het een prachtig model en over een aantal jaren zal ik me er zo 1tje wel kunnen permiteren...nu eerst de andere belangrijkere dingen afwerken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...