Spring naar bijdragen

Waar Zijn Mijn Foto's


michel1972
 Share

Recommended Posts

Mis op mijn verbouwtopic cj8 de foto's vanaf onderaan pagina 28 tot en met pagina 31.

Een moderator een idee waar ze gebleven zijn?

Krijg de tekst "Je hebt geen toestemming om die afbeelding extensie op dit forum te gebruiken"

Gebruik die uploader al langer en nu geeft het ineens problemen.......

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik naar de fotolinkjes kijk die je gebruikt, dan eindigen die op "html" inplaats van op "jpg" dit zou kunnen verklaren waarom je die melding krijgt.

Ook ben je over gegaan van 4x4fotos.nl naar fotosuploaden.nl . Deze website lijkt momenteel "plat" te liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik naar de fotolinkjes kijk die je gebruikt, dan eindigen die op "html" inplaats van op "jpg" dit zou kunnen verklaren waarom je die melding krijgt.

Ook ben je over gegaan van 4x4fotos.nl naar fotosuploaden.nl . Deze website lijkt momenteel "plat" te liggen.

Ab,

Heb net een aantal uploaders geprobeerd hier op het forum. Na de derde uploader vond ik een uploader die werkt.

4x4foto's werkt niet hier op het jeepforum maar op een andere site kan ik wel met behulp van 4x4foto's foto's uploaden.

Zou bijna denken dat de software van het jeepforum niet alle applicaties meer toe staat.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het forum zijn uitsluitend foto's toegestaan met link extensie .jpg, .png, .gif etc.

Dynamische links die bijv eindigen op .html of .php mogen niet geplaatst worden omdat op deze manier ook kwaadwillende code zouden kunnen uitvoeren.

Qua forum software en instellingen is afgelopen tijd niets gewijzigd, dus waarschijnlijk is aan de kant van de upload sites de link opbouw veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...