Chester01 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Vandaag heb ik definitief vastgesteld dat de motor uit mijn WJ is overleden. Waarschijnlijk een scheurtje in de kop, dus koelvloestof in de olie die op zijn beurt weer dik is geworden, klepstoters vast, nokkenas versleten.......nou ja compleet dood zeg maar. Nu ben ik dus op zoek naar een "nieuwe" tweede hands motor met de volgende specificaties: - Soepel draaiende 4.0 liter motor - Uit een WJ van de tweede helft 2000 maar het liefst vanaf begin 2001 - Liefst uit een wagen waarvan de kilometerstand en de historie bekend is Wie kan mij daaraan helpen of kent wellicht een firma die deze motoren regelmatig voorbij ziet komen? Groet, Chester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schneiders Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Paul biedt een GC blok 4.0 aan met 180K uit 97 in zijn advertentie van 1 februari of die in jouw auto past weet ik niet. De spullen die ik van hem heb gekocht zijn ok dus wie weet, Groet, Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chester01 Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Hoi Frank, Ik ga ff checken maar volgens mij passen die motoren niet meer. Maar bedankt voor de tip. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts