Spring naar bijdragen

Nieuwe T18-1B Front Bearing Retainer


cherokeechief
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand al eens de Front Bearing Retainer van een T18-1b met lange input (12,5 inch) shaft vervangen ? Ben namelijk op zoek naar dit onderdeel omdat die van mij gescheurd is..

Overal zijn de korte versies te vinden, maar niet de langere variant !

Sugesties zijn van harte welkom !

T18-1b-front-bearing-retainer.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Je kan hem er zo afdraaien met 3 bouten, vergeet overigens niet de keering te vervangen. Je kan dacht ik bij 'Novak', een nieuwe bestellen.

Persoonlijk zou ik er zelf 1 maken. De onderste ring kan je zelf draaien, hierna draai je de precisie buis en last deze vast. Is wel wat meer werk maar goed te doen.

Mvgr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Martijn,

Sorry voor de late reactie!

Maar ik zit niet al teveel op het forum. De 'ring' met 4 gaten kan je zelf draaien (of laten draaien) de staaf van 335mm totaal kan je ook zelf draaien of laten draaien. Deze las je vast op de ring en weg ben je! Wanneer je de ring zelf maakt kan je hier ook een uitsparing in maken voor een keerring ipv een 'stoffe' afdichting wat er orgineel in zit.

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Rick,

duidelijk verhaal, helaas heb ik nog geen 'speelgoed' om dat allemaal zelf te maken.. :unsure: .

Denk dat ik maar ff ga shoppen bij een CNC fabriekje in de buurt! Kreeg overigens van Partsmike.com & Novak dezelfde sugesties als jij me gaf, IFSJA kwam daar ook op uit..

Duzzz.. Heb ik in ieder geval weer wat te doen :P .. stel je voor dat je alleen maar kan rijden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...