Spring naar bijdragen

8-9 September 2012 Jubileum Weekend Maurik (Afgelast)


Ab
 Share

Recommended Posts

De inschrijving is al open. Op de Jeepclub site staat het inschrijfformulier.

Doorwading diepte ligt eraan hoeveel het geregend heeft voor die tijd, en of de sluisen open staan :) Is dus met geen mogelijkheid een diepte op te geven.

Vuurton op de camping mag inderdaad, dit is reeds afgestemd.

Ik neem een lange slang mee, Niels Kijkuit wil wel blazen :rolleyes: hij blijft toch op het droge, mag ik nog wel even de afstand tussen de eilanden onderling en de vastwal, e.a. i.v.m. lengte van de slang :thumbsup: , zo kan ik dus onder alle omstandigheden naar het eiland rijden, dus zet de sluizen maar open en laat het water met bakken uit de hemel komen :wacko:

Geen ruzie maken heren :thumbsup:, is zonde van het topic

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat Sinjo: Jammer dat het bestuur alleen maar op dit topic reageerd als de antwoorden makkelijk zijn. :whistle:

Of Ronald moet in in naam van het bestuur gereageerd hebben. :rolleyes: Einde citaat.

Het bestuur is niet "Forum gebonden"

Volgens mij zijn Jeepclub Ned. en JeepForum 2 losstaande organisaties.

Waarom worden dan vragen, op en aanmerkingen niet rechtstreeks gericht aan het bestuur!!?? bijvoorbeeld via info@jeepclub.nl

Of mist men dan het grote publiek!!

Omdat het bestuur ook op dit forum reageerd op vragen. Lees maar eens terug. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat iedereen maar lekker zeuren.

Hoe meer er gezeurd wordt, hoe gezelliger het achteraf is geweest.

Dit wordt er weer 1tje waar je bij moet zijn geweest.

Heeft FM zich al ingescheven (en afgemeld) ?

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zit nu iedereen te zeuren over de prijs ???

Ga eens eendagje naar de efteling of walibi flevo dan ben je met 4 personen meer dan 200 euro kwijt als je ook wat erbij eet.

En gaan we een uur in de rij staan wachten zodat we eind van de dag in 4 of 5 atractties zijn geweest.

Neem een wwekendje een leuke camping met 4 pers betaal je ook zo 50-60 euro per nacht, zit er hier bij

Ben er mee eens dat het niet goedkoop is maar ik vind het wel in verhouding met wat je krijgt.

Wij zijn er in ieder geval wel bij en hoop velen met mij zodat we er iets gezelligs van kunnen maken.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bas, dat jij je geld aan dit evenement kan en wil uitgeven is hartstikke mooi, maar dat geldt niet voor iedereen.

Sommige mensen moeten keuzes maken met hun centjes en dan valt die keuze niet altijd op JCN.

Om dat dan meteen als gezeur te bestempelen, is nogal kortzichtig.

Een aantal zullen het geld gewoonweg niet beschikbaar hebben voor zoiets en die zullen ook niet naar de Efteling gaan.

Anderen, zoals ik, hebben ervoor gekozen om hun geld aan een ander Jeep-evenement uit te geven en hebben dan niet genoeg

over om deze dan ook nog even mee te pakken.

P.s. Als je airmiles spaart, kan je goeie kortingen voor de Efteling krijgen, zodat je geen

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...