Spring naar bijdragen

8-9 September 2012 Jubileum Weekend Maurik (Afgelast)


Ab
 Share

Recommended Posts

wat belachelijk duur voor een jubileum weekend!

Kost wel wat, maar ik verheug me al op de bbq :rolleyes: Ik verwacht dat er hammetjes van Baambrugs biggetje, boutjes van een zuiglam, malse bief van schotse hooglanders, en een sateetje van een lekkere scharrelkippetje op de grill komen

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat belachelijk duur voor een jubileum weekend!

Inflatie........ :dry:

Jeepcamp koste in 2006 en 2007 ook al 125eu, zonder BBQ voor 2 personen.

Voor het onbijt nemen we dan zelf wel een bammetje mee.

Ik hoop dat dit niet voor te veel mensen een drempel vormt, dat zou zonde zijn van dit leuke initiatief

x2

Als het van de gebr. Witjes uit Giesbeek komt wil er over nadenken, anders laat maar.

Geen goeie slagers in de buurt van Maurik ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:ohmy: Een kans om nieuwe leden binnen te halen moet je niet laten liggen, JCN kan met (bijzondere?) evenementen juist laten zien wat het te bieden heeft.

Voor wat betreft de prijzen, daar schrik ik ook van. Als een barbeque de reden is prijzen zo op te drijven, dan lijkt het mij dat dat ook anders opgelost kan worden.

Het idee is leuk en zal ook flink wat voorbereiding vergen, JCN kennende zal het ook deze keer weer dik in orde zijn. Zal er eerst nog eens flink wat nachtjes over moeten slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps Heb 2 reacties door elkaar gegooid. :blush: Nouja..........

Dat jij gewoon naar JCN gaat weten we wel Jeeper. Zelfs naar dit evenement. :lol:

hoi sinjo

iedereen die lid is kan naar maurik komen zelfs leden die pas

een paar maanden lid zijn dat heb ik in de wandel gangen gehoort

tijdens het weekeindje holzen en dat wij ook komen daar moet ik

toch eens een paar weekjes over slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronald. Ik denk dat de opmerkingen (zoals die van mij) niet gaan over de value for money. En al helemaal niet over de energie die er door de organisatie wordt in gestoken. Dus dit gaat dus zeker niet over de waardering voor de inzet van bestuur en vrijwilligers.

Waar het wel om gaat, is dat in deze tijd voor veel mensen de Jeephobby toch al een stevige wissel trekt op het gezinsbudget. Een weekend van 200 euro plus is dan al bijna de afweging: "vervangen we de stofzuiger of gaan we naar het jubileum weekend... " Dan denk ik, ietsie pietsie minder luxe mag ook. We gaan voor de gezelligheid en voor het rijden. Wat heb je daar voor nodig? Een stapel stenen, wat zand, een krat bier en een vuurtje. En bovendien: helemaal platzak is de JCN ook weer niet en ik wacht nog altijd op de factuur van ons sponsoraanbod van bijna 2 jaar geleden ;-)

Dus laat je niet ontmoedigen door een azijnpisser als ondergetekende en keep up the great work, maar als we over 10 jaar weer (nog??) in een kwakkelende economie zitten: een pietsie minder is ook leuk voor het 20 jarig jubileum ;-) en ondertussen blijf ik zeiken dat JCN zich moet opstellen als laagdrempelige organisatie waar iedereen (ongeacht Jeepbudget maar met een Jeeptic) zich kan thuisvoelen.

bewerkt door nkijkuit
  • Upvote 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De inschrijving is al open. Op de Jeepclub site staat het inschrijfformulier.

Doorwading diepte ligt eraan hoeveel het geregend heeft voor die tijd, en of de sluisen open staan :) Is dus met geen mogelijkheid een diepte op te geven.

Vuurton op de camping mag inderdaad, dit is reeds afgestemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronald. Ik denk dat de opmerkingen (zoals die van mij) niet gaan over de value for money. En al helemaal niet over de energie die er door de organisatie wordt in gestoken. Dus dit gaat dus zeker niet over de waardering voor de inzet van bestuur en vrijwilligers.

Waar het wel om gaat, is dat in deze tijd voor veel mensen de Jeephobby toch al een stevige wissel trekt op het gezinsbudget. Een weekend van 200 euro plus is dan al bijna de afweging: "vervangen we de stofzuiger of gaan we naar het jubileum weekend... " Dan denk ik, ietsie pietsie minder luxe mag ook. We gaan voor de gezelligheid en voor het rijden. Wat heb je daar voor nodig? Een stapel stenen, wat zand, een krat bier en een vuurtje. En bovendien: helemaal platzak is de JCN ook weer niet en ik wacht nog altijd op de factuur van ons sponsoraanbod van bijna 2 jaar geleden ;-)

Dus laat je niet ontmoedigen door een azijnpisser als ondergetekende en keep up the great work, maar als we over 10 jaar weer (nog??) in een kwakkelende economie zitten: een pietsie minder is ook leuk voor het 20 jarig jubileum ;-) en ondertussen blijf ik zeiken dat JCN zich moet opstellen als laagdrempelige organisatie waar iedereen (ongeacht Jeepbudget maar met een Jeeptic) zich kan thuisvoelen.

x 2.

Daar zijn we ook de grootste mee geworden en laten we die visie dan ook in ere houden.

:bye1: Karin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het bestuur alleen maar op dit topic reageerd als de antwoorden makkelijk zijn. :whistle:

Of Ronald moet in in naam van het bestuur gereageerd hebben. :rolleyes:

Maar dus het evenement wordt dus nog duurder omdat we nu ook een snorkel moeten aanschaffen? :wacko:

Owhja......... zijn honden (zoals CeeJay en ik) ook toegestaan? :lol:

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat Sinjo:

Jammer dat het bestuur alleen maar op dit topic reageerd als de antwoorden makkelijk zijn. :whistle:

Of Ronald moet in in naam van het bestuur gereageerd hebben.

Het bestuur is niet "Forum gebonden"

Volgens mij zijn Jeepclub Ned. en JeepForum 2 losstaande organisaties.

Waarom worden dan vragen, op en aanmerkingen niet rechtstreeks gericht aan het bestuur!!?? bijvoorbeeld via info@jeepclub.nl

Of mist men dan het grote publiek!!

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...