Spring naar bijdragen

8-9 September 2012 Jubileum Weekend Maurik (Afgelast)


Ab
 Share

Recommended Posts

Of de prijs te hoog is of niet voor de mensen merk je vanzelf aan de hand van het aantal aanmeldingen en de recensies na afloop van het evenement.

Het enige argument die ik heb is dat er mensen zijn die geen weekend kunnen deelnemen aan een dergelijk evenement of juist geen weekend willen vertoeven in hun nachtkwartier op wielen. Dit zijn de mensen die maar 1 dagje willen komen deelnemen en met een dergelijke entreeprijs voor een evenement is de kans op mensen die alleen op een zaterdag of zondag willen komen rijden nagenoeg uitgesloten. Nergens in de uitnodiging wordt beschreven dat dit ook tot de mogelijkheden behoort en om een evenement tot een succes te maken heb je niet alleen de weekendrijders nodig maar ook de dagjesmensen.

Verder wens ik iedereen heel veel plezier toe en maak er een mooi evenement van en vergeet vooral de foto's niet.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet met je eens.

Om dit evenement (wat blijkbaar veel geld kost om te organiseren) te laten slagen , heb je inkomsten nodig.

Begroting zal dus gemaakt zijn op het weekend tarief /geld.

Overigens, de agenda is al vanaf januari bekend, mensen kunnen dit evenement gewoon plannen.

En dat is dus het grote verschil , dit is geen dag evenement, maar een heel weekend vol activiteiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik niet met je eens.

Om dit evenement (wat blijkbaar veel geld kost om te organiseren) te laten slagen , heb je inkomsten nodig.

Begroting zal dus gemaakt zijn op het weekend tarief /geld.

Overigens, de agenda is al vanaf januari bekend, mensen kunnen dit evenement gewoon plannen.

En dat is dus het grote verschil , dit is geen dag evenement, maar een heel weekend vol activiteiten!

Evert,

Daar ben ik het dus niet mee eens.

In een begroting moet je niet alleen afhankelijk zijn van vaste waarden en in dit geval de weekendgasten. Een begroting moet flexibel zijn en mogelijkheden bieden voor alternatieven. Zo werkt het bij alle begrotingen. Bij de weekendevenementen is er weinig tot geen alternatief geweest voor de mensen die geen weekend willen of kunnen vertoeven.

Ook al is een evenement vanaf januari bekend dan wil dat nog niet zeggen dat men zich alleen moet richten op de mensen die het weekend deel nemen,. Er is meer dan alleen de weekendgasten. Elke euro die een evenement oplevert is een welkome aanvulling en in veel gevallen ook een bittere noodzaak. Als je je als organisatie alleen gaat richten op een vast groepje mensen en weekendmensen sla je de plank volledig mis in deze tijd.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert,

Daar ben ik het dus niet mee eens.

In een begroting moet je niet alleen afhankelijk zijn van vaste waarden en in dit geval de weekendgasten. Een begroting moet flexibel zijn en mogelijkheden bieden voor alternatieven. Zo werkt het bij alle begrotingen. Bij de weekendevenementen is er weinig tot geen alternatief geweest voor de mensen die geen weekend willen of kunnen vertoeven.

Ook al is een evenement vanaf januari bekend dan wil dat nog niet zeggen dat men zich alleen moet richten op de mensen die het weekend deel nemen,. Er is meer dan alleen de weekendgasten. Elke euro die een evenement oplevert is een welkome aanvulling en in veel gevallen ook een bittere noodzaak. Als je je als organisatie alleen gaat richten op een vast groepje mensen en weeken

d mensen sla je de plank volledig mis in deze tijd.

Dit evenement is geen onderdeel van een bedrijf, dus een plank mis slaan in deze tijd is geen issue.

Ik heb deze vraag ooit een keer voorgesteld aan Ruud.

Voor diegene die hem niet kennen, de oude voorzitter van de club.

Stelde hem toen eigenlijk dezelfde vraag.

ZIjn antwoord (tijdens een vergadering) : niet zeuren jongen , we hebben een weekend voor je georganiseerd, dus je komt of het hele weekend of je komt niet.

Nu zal dit vast niet de tekst zijn van het huidige bestuur , maar ik kan me er best in vinden.

Dus als het nu even niet om het geld gaat maar alleen om het punt of je wel of niet 1 dag wilt komen, dan zeg ik :

Er is een weekend voor je georganiseerd, dus je komt of het hele weekend of je komt niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat Sinjo:

Het bestuur is niet "Forum gebonden"

Volgens mij zijn Jeepclub Ned. en JeepForum 2 losstaande organisaties.

Waarom worden dan vragen, op en aanmerkingen niet rechtstreeks gericht aan het bestuur!!?? bijvoorbeeld via info@jeepclub.nl

Of mist men dan het grote publiek!!

Uiteraard is de e-mail van JCN geschikt om persoonlijke vragen en op- en aanmerkingen te versturen.

Maar, ik kan me voorstellen dat er Jeepers zijn die graag willen discussi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn toch de dag evenementen voor?

Dat is wel heel kort door de bocht gedacht Ab. Er zijn 7 dag evenementen en 5 weekend evenementen dit jaar en de mensen die alleen een dag kunnen komen kunnen maar 7 keer per jaar rijden en de overige 5 evenementen ook rijden tegen de hoofdprijs en de mensen die wel het weekend kunnen rijden kunnen aan alle 12 de evenementen deelnemen.

Ik wil wel benadrukken dat de evenementen die de JCN organiseerd altijd super goed geregeld zijn en daar zal je mij absoluut niet over horen klagen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben momenteel geen lid meer van de jeepclub. ik weet echter dat vorig jaar het batige saldo van de jeepclub best wel hoog was omdat men een jubileum evenement zou gaan organiseren. dat betekent dat zeker een deel bekostigd gaat worden uit dat saldo, dat door alle leden is opgebracht. Het is het overwegen waard om het voor mensen open te stellen die al jaren trouw lid zijn maar echt geen heel weekend kunnen, misschien is het een idee voor de mensen die maar een dag kunnen om dit eerst eens te vragen aan het bestuur van JCN

over de prijs; die is 50 euro hoger dan in 2007. toen moest er ook extra betaald worden voor een diner.

als je een weekend naar holzen gaat is het inschrijfgeld wel niet zo hoog maar je reiskosten liegen er ook niet om

weekendje knullwald kost je van vrijdag t/m zondag ook minimaal 75 euro en dan komt er de brandstof nog bij

dus als je gaat vergelijken is het niet veel duurder dan de weekenden in duitsland.

ik wens iedereen daar een super weekend toe en hoop dat er velen zullen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evert,

Daar ben ik het dus niet mee eens.

In een begroting moet je niet alleen afhankelijk zijn van vaste waarden en in dit geval de weekendgasten. Een begroting moet flexibel zijn en mogelijkheden bieden voor alternatieven. Zo werkt het bij alle begrotingen. Bij de weekendevenementen is er weinig tot geen alternatief geweest voor de mensen die geen weekend willen of kunnen vertoeven.

Net zo flexibel als de begroting voor je wagen? :whistle:

Ook al is een evenement vanaf januari bekend dan wil dat nog niet zeggen dat men zich alleen moet richten op de mensen die het weekend deel nemen,. Er is meer dan alleen de weekendgasten. Elke euro die een evenement oplevert is een welkome aanvulling en in veel gevallen ook een bittere noodzaak. Als je je als organisatie alleen gaat richten op een vast groepje mensen en weekendmensen sla je de plank volledig mis in deze tijd.

Geweldig hoe je het weer weet te schrijven, wat kan je de mening van jeepend Nederland weer goed verwoorden, in november vorig jaar was al bekend dat er een jubileum aan zat te komen, waarom organiseer je het dan niet mee Michel 1972 ??? :huh:

Zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui altijd aan de wal, jij moet precies weten wat ik bedoel. :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ejg: hoeveel de JCN ook aan Ruud te danken heeft, hij is er niet meer, en nu zijn er andere tijden. Daarin moet ruimte zijn voor andere ideeen.

@thekick: m.i. heeft JCN een kapitale fout gemaakt door het forum niet naar zich toe te halen toen die mogelijkheid er was. Dit had de interactie tussen bestuur, vrijwilligers en leden aanzienlijk verhoogd en had er mogelijk toe bijgedragen dat participatie van de leden zou toenemen (en dat niet altijd de zelfde vrijwilligers de job moeten doen). Bovendien ben je dan van die krampachtige relatie tussen JCN en forum af. Maar dan zal een bestuur wel de discussie met haar leden aan moeten durven gaan. Continue. Dus niet aleen op een jaarvergadering.

Dit gezegd hebbende, er is anders besloten en dus is deze discussie 'water onder de brug' omdat het programma vast staat en de uitwisseling van meningen blijkbaar tot de jaarvergadering beperkt moet blijven (een beetje ouderwet model in deze tijd).

OT: Rest ons de voorpret voor dit ongetwijffeld fantastische evenement voor diegene die hier wel heen kunnen/willen. Als er geen gekke dingen gebeuren, zijn wij van de partij (ik ga nu diesel rijden dus ik ga zo onzettend veel geld overhouden, dat kan ik gemakkelijk opbrengen, ahum ;-).

bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig hoe je het weer weet te schrijven, wat kan je de mening van jeepend Nederland weer goed verwoorden, in november vorig jaar was al bekend dat er een jubileum aan zat te komen, waarom organiseer je het dan niet mee Michel 1972 ??? :huh:

Zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui altijd aan de wal, jij moet precies weten wat ik bedoel. :whistle:

Aitze,

Even om jou geheugen op te frissen. Ik heb toen meegeholpen met het strandevenement in Noord-Holland. Ik ben toen met de vrachtwagen met unit + hout vanaf Rotterdam naar het strand gereden op vrijdagavond en heb toen zondagavond alles weer netjes meegenomen naar Rotterdam. Tijdens de jaarvergadering ben ik netjes bedankt door de JCN voor deze hulp (Jij zat toen ook aan die tafel maar ik snap wel dat dat jou ontgaan is hoor. Je kwam, zag en was verdwenen bij de JCN ) Ik heb toen aangeboden om meer te willen helpen als de mensen daarom vragen. We zijn nu jaren verder en tot op de dag van vandaag is er geen vraag meer gekomen voor hulp.

En dat de beste stuurlui aan wal staan is in sommige gevallen vanzelfsprekend. Daar heeft iedereen wel eens last van.

Laten we maar gewoon OT blijven want het idee achter het jubileumfeest is goed en dat moeten we ook zo houden :thumbsup:

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alles is rozengeur en maneschijn PETRA !!!

1342363244.png

wat petra betreft heeft ze gelijk wat een gezeik

over weekendje maurik dat de kosten te hoog/

te duur zijn als je een weekendje holzen boekt

de steengroeve ben je meer kwijt en daar hoort

men niemand over en als je maar een dag kunt

dan zal de prijs ook wel aan gepast kunnen

worden lijkt mij maar dat moet je maar met het

jcn bestuur regelen en 175-euro is niet duur als

je ziet wat je er voor terug krijgt probeer dat maar

eens ergens anders voor mekaar te krijgen dat

gaat je dus niet lukken dus niet lopen zeiken dat

het veel kost dan pleeg je maar een keer minder

onderhoud aan je jeep dan heb je dat ook weer

in de zak zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo. Een mening geven is niet hetzelfe als zeiken. Laten we de discussie een beetje respectvol voeren. Je kunt natuurlijk niet in andermans agenda of beurs kijken. Mijn oorspronkelijke punt was dat JCN een zo laagdrempelig mogelijke organisatie hoort te zijn (anders zouden we wel range-roverclub heten;-). Een gezonde discussie hoeft toch niet je voorpret te bederven? Bij mij niet hoor!

  • Upvote 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen mag hier zeggen wat hij wil, en be-discussieren wat hij wil, maar verwacht niet dat het bestuur van de JCN zich daar nu nog iets van aantrekt.

Het JCN bestuur is niet bezig voor forumleden maar voor haar eigen leden.

En ja, de modjes op dit forum dragen de JCN een warm hart toe, maar meer ook niet. Zij hebben geen bestuursfuncties, en dus ook geen invloed. Dat lijkt me ook beter zo!

Dat je het veel of weinig geld vindt, of je nu wel of niet een dag of weekeinde kunt, of naar een ander evenement gaat, zal mij persoonlijk een biet zijn.

Ik ga, ik heb er nu al zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, who cares what anderen gaan doen of wat ze van dit evenement vinden en ik denk ook dat het bestuur zich weinig van deze discussie of de mening daaromtrent van haar leden zal aantrekken.

Het is nu eenmaal zo bedacht en het is nu te laat om nog iets te veranderen.

Ik zal inderdaad meer kwijt zijn aan duitsland een week eerder, maar dat is gelukkig mijn keuze om mijn geld te besteden. Als anderen dat gezeur of gezeik vinden, het zij zo. Ik heb mijn eigen mening over dat soort opmerkingen.

Ik hoop dat degenen die wel gaan, net zo'n goed weekend zullen hebben als ik.

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...