Spring naar bijdragen

18 Maart Jeepacademy Veldhoven


Ab
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging: JeepAcademy 18 maart - Veldhoven

naamloos1b.jpegOp zondag 18 maart zullen we na een jaar afwezigheid op de agenda toch weer te gast zijn in Veldhoven op de Landsard.

Deze Academy zal bestaan uit ongeveer twintig proeven, die in het vochtige en beboste terrein zullen worden uitgestoken.

Het terrein is afhankelijk van de weersomstandigheden middelzwaar tot zwaar te noemen, doch zoals altijd zijn ook de standaard jeeps van harte welkom.

De deelnemers zullen in groepen van verschillend klasse (blauw / rood / zwart) worden ingedeeld, waarna zij als team met hun JeepClub Marshal de proeven zullen nemen.

Voor meer informatie; ga snel naar de site van JeepClub Nederland en schrijf je in voor deze Academy!

We hopen jullie daar allemaal te mogen begroeten!

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur van JeepClub Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

zal as zondag weer eens gaan proberen hoe het daar is met de orc en dan misschien de week daarop weer als het gaat met de gezondheid

misschien kom ik zondag wel ff kieken. als de frituur aanstaat

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk terrein, lekker druk, goeie sfeer en het weer zat ook mee !!

De vele bomen en sommige plekken, flinke natte zooi, maakte het lekker technisch.

Waren deze keer veel JK's, voor mij wel goed om te zien dat er toch steeds meer komen. (10st. al ik het goed heb)

Alle Marshals's bedankt, weet dat het een erg lang dag is geworden, petje af !

P.S. Voor beeld impressie, ik stuur ze meestal richting de JCN-site.

Heb zelf geen foto's genomen, Chantal wel, kijk wel of ze moeite waard zijn. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi mede jeepers

vandaag met de xj mee gedaan in veldhoven de blauwe proef uiteraart had nog geen ervaring met de xj

aller eerst het weer zat ons goed mee en de proeffen waren toch meer voor de rode en de zwarte categorie

dan voor de blauwe ik zat bij de groep van richart daar er veel voor de blauwe route kozen deze in tweeen

werd verdeelt een groep onder leiding van richart en de andere onder leiding van green jk wim dus ik zat bij

eerder genoemde maar niks mis mee ik had met mijne xj die ik eind januarie had gekocht mee gedaan op

weg bandjes verder niks niks aan gedaan dus gewoon standaart ik kwam toch nog redelijk ver mee met de

andere in de groep bij een van de laatste proeffen ging ik bijna op zijne kant maar liep gelukkig goed af

voor me eruit geliert door mede jeeper en verder heb ik nog wat schade gereden bumper en spat bord moeten

op geknapt worden verder was het een mooien dag en weer vele bekende gezien en ook vele onbekende

was een mooi en goed terrein en alle lof voor de marschall,s was goed geregelt tot de volgende keer in boxtel

de brabandt tour

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...