Bleek, op 16 January 2012 - 00:10, zei:
Niemand iets te melden over deze techniek dag of is iedereen nog onder de indruk ervan

?
Ben zomaar nieuwsgierig hoe het is geweest.
Leuke en leerzame dag !!
Denk dat de verzekering van Wiggers voor vele Off-Roadliefhebbers intresant is.
Je bent dus bij hun WEL in het terrein verzekerd en je modificaties kunnen makkelijk meeverzekerd worden. (ervaring mee)
Plus de premie's zijn in vele gevallen ook nog goedkoper als extraatje.
Deze toch voor mij vaak saaie stof, werd toch leuk en intresant gebracht door een echte off-road fanaat. (dhr. Wiggers)
Zelf had ik deze verzekering al.
Het prefentieve techniek deel was duidelijk en zeer leerzaam. (nog mijn complimenten aan Ab hiervoor)
Kregen zelfs naslagwerk mee, waaronder een checklist voor een 4x4-reis, altijd handig.
Daarna was nog tijd en ruimte om samen met de technische mannen onder je eigen Jeep langs de aandachtspunten te lopen.
Het rechtstreeks erna zien werkte voor mij erg goed ipv alleen maar theoretisch.
Elke Jeep is toch weer net anders. Ook van de garage waren mannen aanwezig om te helpen. (Top)
Er is toch redelijk meer onderhoud nodig dan volgens het Jeep onderhoudsschema. (smeren en vervangen)
Zijn geen reparatie's uitgevoerd, iedereen was volgens mij ook rijden aangekomen.
Ben zelf wel wat punten tegen gekomen, maar gelukkig niet al te spannend.
JCN marshals en degelijke weer bedankt voor deze leerzame en niet onbelangrijk, een gezellige relaxte dag !!