Spring naar bijdragen

23-25 Maart Drenthe Weekend 2012


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

De laatste editie van het Drenthe Weekend was een groot succes. Zo'n 100 Jeeps uit het hele land hadden zich verzameld bij Echten. De volgende editie van het Drenthe Weekend zal plaats vinden op 23, 24 en 25 maart 2012.

Nieuwe lokatie Drenthe Weekend
Het Drenthe Weekend 2012 heeft een nieuwe lokatie. De lokatie is verplaatst van Echten naar Zuidwolde.
Voor u al deelnemer zal er weinig veranderen. Het programma blijft hetzelfde, het enige verschil is dat de camping en de startplaats op een andere lokatie gevestigd is.

Inschrijven vanaf 20-01-2012
Vanaf 20-01-2012 kunt u zich inschrijven voor de tweede editie ven het Drenthe Weekend. Tot die tijd is inschrijven nog niet mogelijk.
LET OP!, schrijf u wel zo snel mogelijk in want we hebben een beperkt deelnemersveld, VOL=VOL.

Jeeps only
Net als bij de editie van 2010 telt voor deze editie ook weer Jeeps Only. Alle types Jeeps worden toegelaten, u hoeft hiervoor GEEN lid te zijn van een club.

Kosten deelname
Deelname aan Drenthe Weekend kost € 75,00 per auto. Dit is inclusief verblijf op de camping.

De Camping
Op de camping zijn stroom en toiletten aanwezig, ook is er veen mogelijkheid tot douchen.

Hotelovernachting
Deelnemers die liever in een hotel overnachten kunnen dit doen in de Steenbergerhoeve of Hotel Boszicht. Neem hiervoor wel telefonisch contact op want voor deelnemers aan het Drenthe Weekend gelden gereduceerde prijzen.

Steenbergerhoeve: 0528 - 370 053
Hotel Boszicht: 0528 - 251 246

Informatie ontbijt en dinner
Het ontbijt
Dit wordt een Engels ontbijt.
Kosten volwassen; € 7,50 p.p.
Kosten kinderen (tot 12 jaar); € € 5,00 p.p.
Dinner
Deze bestaat uit bruine bonen met spek, boerenkool met worst, hutspot, varken aan spit en nog enkele gerechten.
Kosten volwassen; € 17,50 p.p.
Kosten kinderen (tot 12 jaar); € 7,50 p.p.


Inschrijven via de site: http://www.drentheweekend.eu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste keer zat ik tot de assen in de koeienstront voor de start. Veel publiek, veel hilariteit. Vooral toen ik uit de auto moest om het sleeplint vast te maken (zo'n halve meter onder stront niveau). Foto staat op de site :-) That's really being up shit creek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nu ik dan een Jeep heb moeten we er ook eens wat lol mee gaan beleven. Ben nog niet eerder op zo'n soort iets geweest.....wat moet ik me er ongeveer bij voorstellen? Een rit door de omgeving of een soort parcours wat je met z'n allen af moet leggen? Kan helaas de foto's op de site niet openen dus niet echt een beeld bij....

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Martin_N

Drenthe weekend is een bolletje-pijltje tour-tocht verdeeld over 2 dagen. In Drenthe is een behoorlijk deel van de onverharde wegen nog openbaar toegankelijk. Bij een beetje regen kunnen er pittige stukken tussen zitten. Je kunt individueel rijden, maar ook met een groepje. Maar met 100 jeeps kom je altijd wel een mede-zot tegen.

Ook het avondprogramma is een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedendag jeepers

graag willen wij jullie uitnodigen voor en jeepweekend bij ons in Drenthe

Deze wordt gehouden in het weekend van 23 tot 25 maart

leuke ritten (bolletje pijltje ) en wij hebben het defensieterrein Havelte af gehuurd

Voor dit weekend hoef je niet lid te zijn van en club

er is maar 1 voorwaarde alleen het merk jeep type of uitvoering doet er niet toe

voor meer info zie onze website

www.drentheweekend.eu

met vriendelijke groet

Aje Vosseberg en Robert Drost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nu ik dan een Jeep heb moeten we er ook eens wat lol mee gaan beleven. Ben nog niet eerder op zo'n soort iets geweest.....wat moet ik me er ongeveer bij voorstellen? Een rit door de omgeving of een soort parcours wat je met z'n allen af moet leggen? Kan helaas de foto's op de site niet openen dus niet echt een beeld bij....

Groeten,

Martin

de foto,s komen nog op de site van 2010

we hebben route,s uitgezet bolletje pijltje over zo veel mogelijk onverharde wegen

en de tankbaan van defensie hebben tot onze beschikking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sounds like fun, als het ook maar te volgen is voor iemand die nog niet eerdere 'bolletje-pijltje' heeft gereden (maw: roadbook toch?)

75 euro = 1 auto incl campingovernachting - aantal personen maakt niet uit?

Groeten,

Martin

75 voor 1 auto aantal personen maakt niet uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...