Spring naar bijdragen

Grand Cherokee Zj Lpg Gevraagd


danielvanderwoude
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Als je niet zoekt staan ze met bosjes op marktplaats, ben je er voor in de markt is het ineens nergens te vinden...

Gezocht Jeep grand cherokee op lpg, liefst de 5.2 v8 bouwjaar 1996 en grijs kenteken maar andere bouwjaren en motorisering neem ik in overweging. Grijs kenteken zou mooi zijn maar ombouw is ook zelf te regelen. Als hij maar lpg heeft en ten minste 15 jaar oud is.

Heb je iets staan of weet je iets?? Let me know!

Daniel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het aanbod. Inmiddels zijn er een aan ZJ`s te koop gekomen, 4.0`s op grijs kenteken en lpg. Helemaal klaar dus maar wel hoge km standen. Als ik niet tijdelijk de Saab (9000 lpg g3, staat te koop) van Cav (groene 97 Cherokee hier op forum) kon gebruiken was ik al gaan kijken maar ik wacht toch nog even af voor een 5.2..

Ik dacht trouwens dat de 4 liters dezelfde tussenbak zouden hebben als in de cherokee, waarom is dat niet zo? Zo ver ik het begrijp wil je de 242 met 2wd optie of de latere type 249 die het automatisch regelt. Tussenbak wissel kan altijd nog natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening over de 4.0 is bijgesteld trouwens, na twee dagen in een 4.0 XJ rijden. Qua vermogen maakt het niet zoveel uit met de 5.2, alleen verschil in souplesse. 4.0 is eigenlijk Jeeps beste blok ooit, en zeker op lpg misschien handiger dan de v8.

Heb ook nog overwogen zelf de grijs kenteken ombouw en keuring te doen en dus gewoon een gele te kopen maar dat is me teveel gedoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...