heydtos Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Ik zoek een deurslot voor een XJ uit '98, voor de achterdeur aan de bestuurderszijde met geïntegreerde cv motor. iemand wat liggen of weet waar ik die kan vinden? Gr Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
EJG Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Als je hard roept, dan geeft hij antwoord BORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Roep...Roep..... Ik demonteer maar tot 1995 (tot op heden) , dus het oude model , echter heb er wel ooit 2 gedemonteerd , volgens mij heb ik het slote van de achterklep nog wel , de deuren helaas niet (die waren verbrand..) ,auto was geheel aan de voorkant uitgebrand. Ik hoor het wel --> mail : boris@cherokeeparts.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
heydtos Posted November 17, 2011 Author Report Share Posted November 17, 2011 Aha dat roepen werkt goed, moet ik onthouden Aan de voorkant uitgebrand, maar ik zoek er een voor de achterdeur. Of heb je die er niet uitgehaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boris Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 Oh sorry , ik dacht te lezen voor de achterdeur en ik dacht klep. Neen helaas van de deuren heb ik niets meer liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heydtos Posted November 17, 2011 Author Report Share Posted November 17, 2011 Geeft niks. We zoeken vrolijk verder.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted November 17, 2011 Report Share Posted November 17, 2011 B&S had een facelift model staan voor onderdelen........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
heydtos Posted November 23, 2011 Author Report Share Posted November 23, 2011 Ik heb inmiddels een ander slot, met dank aan brabant4x4,. Het deurtje werkt weer zoals het hoort. Dus op dit topic mag, hoe kan het ook anders, een..........slotje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts