Spring naar bijdragen

23 Oktober JeepAcademy


Ab
 Share

Recommended Posts

Wel leuk, nieuwe leden in het bestuur, maakt het allemaal net wat spannender.

Ik denk dat de vergunning nog niet rond is en tot die tijd kan er nog geen duidelijkheid worden gegeven.

Tja dan snap ik het mijn vergunningen zijn meestal rechthoekig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derde versnelling overslaan, dan blijft ie wel rijden :unsure:

Jammer dat ik er niet bij kan zijn want het wordt, zoals altijd, een gave JeepAcademy.

Gaat hem toch niet worden.

Teveel waarschuwingen om niet door te blijven rijden met een slechte derde versnelling. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we het niet op de man gaan spelen; JCN is een club goedwillende vrijwilligers, geen bedrijf. En als er dingen niet gaan zoals je wilt, dan is eind volgende maand de jaarvergadering weer waar je kunt aanmelden om ook te helpen bij het regelen van vergunningen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat ze een dagje naar de Efteling gaan of nog erger ...

Een nachtrit! ;)

Dus zelf maar iets geregeld, weet dan tenminste zeker waar ik heen ga.

Heb nog een extra route voor de trip door de Ardennen in november.

Die ga ik 23 oktober verkennen.

Succes! Wel foto's maken hé!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan naar de geitjes......

JeepAcademy 23 oktober - Wamel

wamel1.jpegHet heeft lang geduurd voor we de locatie bekend konden maken, echter pas vandaag hebben we zekerheid gekregen over het terrein, sorry voor deze late bekendmaking.

Op zondag 23 oktober zal na lange afwezigheid weer een Academy worden gehouden achter de geiten boerderij in Wamel.

wamel2.jpeg

Deze Academy zal wederom bestaan uit ongeveer twintig proeven, die in het vochtige beboste terrein zullen worden uitgestoken.

Het terrein is afhankelijk van de weersomstandigheden middelzwaar tot zwaar te noemen, doch zoals altijd zijn ook de standaard jeeps zijn van harte welkom.

De deelnemers zullen in groepen van verschillend klasse worden ingedeeld, waarna zij als team met hun Jeep Club Marshal de proeven zullen nemen.

Het programma voor de zondag is als volgt:

  • 09.30 uur: Ontvangst met koffie en thee,
  • 10.00 uur/12.30 uur: Trial/Academy,
  • 12.30 uur/13.30 uur: Lunch
  • 13.30 uur/16.30 uur: Trial/Academy,
  • 17.00 uur: Ontruimen off-road terrein.

inschrijven1a1a.jpegDeelname:

Inschrijving kan middels het volgende inschrijfformulier (volgt zsm).

wamel3.jpeg

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per jeep € 25,-

Toeslag niet-leden per jeep € 20,-.

De kosten dienen te worden voldaan bij aanmelding op de startlocatie.

Beschrijving van de route:

A15, Afslag Beneden-Leeuwen, aan het eind van N323 rechtsaf op de N322 richting Wamel. 1ste weg links, vervolgens 2de weg links. 1ste boerderij aan de linkerhand.

Degenen met navigatiemogelijkheden dienen het adres “Dalenstraat 6 te Wamel” aan te houden.

zie ook: GoogleMaps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verkeersituatie in Wamel is wat gewijzigd, de N323 (brug) stopt niet meer bij de afslag Wamel maar sluit middels een rotonde aan op de Maas en Waalweg naar Nijmegen. Vóór de rotonde rechts aanhouden want op de rotonde zelf liggen stoeprandjes die niet echt fijn zijn als je vanaf de linkse baan toch nog even rechtsaf wilt....

CU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...