Spring naar bijdragen

Xj Of Zj Kopen?


Roccade
 Share

Recommended Posts

Na lang zoeken had ik een Wrangler gevonden en ben samen met mijn vriendin gaan kijken.

Zij vond het 3D niets en zag zichzelf niet rijden in de auto met onze kleine meid.

Aangezien zij toch degene is die er het meest in zal rijden gaat dit hem niet worden :(.

Enkele jaren geleden hebben wij een Cherokee 4ltr automaat gehad en deze biedt zeker meer comfort.

Nu dus op zoek naar een Cherokee of Grand Cherokee.

Op het forum staat van memberlid Invader een Grand te koop.

Nu heb ik van meerder mensen vernomen dat een XJ nog een echte jeep is en een ZJ eigen een chrysler....

Kunnen jullie mij helpen bij onze zoektocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben niet bekent met dit bedrijf maar komt wel over als betrouwbaar. Vind de auto's aardig aan de prijs, maar 1500,= voor zo'n zeldzame cherokee wagoneer, omdat ie niet helemaal mooi meer is, vind ik toch weer eerlijk.

Geef mij maar die cherokee wagoneer, schitterend ding! Hoeft maar weinig aan te gebeuren en dan heb je een hele aparte cherokee. Maar smaken zijn persoonlijk...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou voor een xj gaan minder luxe dus meer jeep

ook is de xj vind ik beter in het terrein gewicht en draaicirkel

ook is de v8 van de grand een zorgekindje is gevoelig

zou voor een xj gaan gewoon omdat ie lekker simpel is en een echte terrein beul is en ja die 4.0 is gewoon niet stuk te krijgen

je kunt er mee op je kop gaan staan of op je zij gaan liggen de xj is gewoon een uitstekende terrein wagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dan wel graag voor de gefacelifte versie gaan :)

Wat vinden jullie van deze;

http://auto.marktpla...147-000-km.html

Je wilt wel erg graag kopen he? Je hebt al een bod gedaan, dus voor je het weet heb je 'm. :P

Oja, beetje inlezen kan geen kwaad. Deze XJ is hier ook al aangeboden, in een "eerste postje" -klik-

Is pas eigenaar sinds februari, APK vervalt over 1 maand..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou voor een xj gaan minder luxe dus meer jeep

ook is de xj vind ik beter in het terrein gewicht en draaicirkel

ook is de v8 van de grand een zorgekindje is gevoelig

zou voor een xj gaan gewoon omdat ie lekker simpel is en een echte terrein beul is en ja die 4.0 is gewoon niet stuk te krijgen

je kunt er mee op je kop gaan staan of op je zij gaan liggen de xj is gewoon een uitstekende terrein wagen

Een grand is ook met de 4.0 te krijgen kopen: klik

't Is vooral een kwestie van smaak (luxe vs 'minder' luxe) en idd wat je er in het terrein mee wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een grand is ook met de 4.0 te krijgen kopen: klik

't Is vooral een kwestie van smaak (luxe vs 'minder' luxe) en idd wat je er in het terrein mee wilt doen.

ja weet ook wel dat er een grand met een 4.0 is maar ben nu eenmaal en xj rijder was het even vergeten maar de zj dus 4,0 is wel zwaarder dan de xj

en ja minder is meer in het terrein zo zeggen gewoon een stukkie rijden met een xj en een zj dn weet ie het

voordeel zj is dat ie spiraal rond om heeft en vaak oo kschijven rond om nadeel de dana35 achter of dana 44 allm huis achteras

voordeel xj 8.25 as achter vaak en hy pion dana 30 voor tot 99 toen weer dana 30 low pion

maar goed koper beslist maar zou voor de xj gaan :lol: :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn de zwakke punten van een ZJ?

Als ik een ZJ aankoop voor 1700-2000 euro en rekening houdt met 1000 euro aan onvoorziene kosten ben ik er dan?

Vrouw lief zag een wagoneer;

http://link.marktplaats.nl/480807706

Heb zelf het idee dat dit meer onderhoud vergt dan een XJ of ZJ.

Terreinrijden is voor ons echt bijzaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://auto.marktplaats.nl/jeep/481144413-jeep-cherokee-4-0-i-aut-4wd-1998-groen-147-000-km.html

Deze auto zojuist bekeken :(:(

Rijdt ik ruim 100 km heen kom ik aan blijkt de auto voor in elkaar te hebben gezeten!

Rechterscherm andere kleur groen en grijze motorkap! Dit icm vraagprijs gaat hem niet worden...

Waarom zijn mensen nooit eerlijk in hun advertentie??? Scheelt een hoop tijd en ergenis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

toevalligerwijs kwam ik vanmiddag in Tilburg langs jeepcherokeeparts en zag een XJ te koop staan.

Graag jullie meningen!

Betreft de Cherokee uit 1997 vraagprijs 3750 euro

Auto wordt geleverd met 3mnd garantie en nieuwe APK

http://www.jeepcherokeeparts.nl/?Occasions

Las dat bedrijf bekend is op het forum en had een zeer goede indruk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...