Spring naar bijdragen

Aankoop Tips Voor Aanschaf Van Een Compass Of Patriot


Recommended Posts

  • 2 years later...

Ik ben op zoek naar een gebruikte Patriot. Mijn voorkeur gaat naar het model vanaf 2009 met het vernieuwde interieur. :D

 

Nu worden op dit moment via de diverse websites zoals gaspedaal.nl en zomoto.nl diverse uitvoeringen aangeboden. Wie kan mij het verschil vertellen tussen een Patriot Limited en een Patriot Limited Liberty

 

Het enige verschil wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is de naam op de achterbumper. :wacko: Wie weet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Beste(n)

Ik overweeg ernstig de aankoop van een nieuwe compass. Het moet sowieso een benzinemotor zijn. Volgens de garage is de 1.4 met 140PK sterk genoeg. Wat is jullie mening hierover? Het is niet de bedoeling om te gaan off-roaden. De auto zal voornamelijk in stadsverkeer en op autosnelwegen gebruikt worden.

Bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei FTA:

Ik overweeg ernstig de aankoop van een nieuwe compass. Het moet sowieso een benzinemotor zijn. Volgens de garage is de 1.4 met 140PK sterk genoeg. Wat is jullie mening hierover? Het is niet de bedoeling om te gaan off-roaden. De auto zal voornamelijk in stadsverkeer en op autosnelwegen gebruikt worden.

Mijn ervaring is louter gebaseerd op een vrij korte proefrit met de compass (bij de lancering in Nederland) en een half jaartje rondrijden met de 1.4 benzine, maar for what it's worth mijn ervaringen. 

Ik vind het een prima auto, rijdt lekker, ziet er zeker gelikt uit. Iets ruimer dan de renegade (al scheelt het qua buitenmaten eigenlijk amper). De auto heeft leuke details en is gewoon een goede moderne auto. De motor vond ik wat dorstig. In m'n renegade reed ie volgens mij rond de 1 op 11 en dat vind ik voor een moderne auto behoorlijk aan de maat. Heeft wel overal genoeg trekkracht en je komt prima mee in het verkeer

Dan nu wat ik minder vond. Ik vind het persoonlijk niet echt een onderscheidende auto. Ik zou 'm van een afstandje zo kunnen verwarren met een hyundai, honda of ford. Ik associeer jeep altijd met eigenzinnig en apart. Dat vond ik in de compass eigenlijk niet terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei FTA:

Beste(n)

Ik overweeg ernstig de aankoop van een nieuwe compass. Het moet sowieso een benzinemotor zijn. Volgens de garage is de 1.4 met 140PK sterk genoeg. Wat is jullie mening hierover? Het is niet de bedoeling om te gaan off-roaden. De auto zal voornamelijk in stadsverkeer en op autosnelwegen gebruikt worden.

Bedankt alvast


Dat is natuurlijk helemaal subjectief. 140pk uit een 1.4'tje op 1500+ kilo zal vast van zijn plek komen maar is geen stoplichtsprinter. Voor de een meer dan voldoende, de ander vindt 350pk uit een V8 Hemi niet genoeg en probeert er 400 uit te persen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei FTA:

Beste(n)

Ik overweeg ernstig de aankoop van een nieuwe compass. Het moet sowieso een benzinemotor zijn. Volgens de garage is de 1.4 met 140PK sterk genoeg. Wat is jullie mening hierover? Het is niet de bedoeling om te gaan off-roaden. De auto zal voornamelijk in stadsverkeer en op autosnelwegen gebruikt worden.

Bedankt alvast

Heb je al een proefrit met deze Compass gemaakt? 

Vergelijk ook de pk’s per kilo eens met je huidige auto, cijfermatig, en gevoelsmatig als je die proefrit maakt. 

Succes met je keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...