Spring naar bijdragen

Het Grote "wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 4


Mav
 Share

Recommended Posts

Heeft geen moer met Jeeps te maken natuurlijk.. :P

Maar is wel heel leuk....... :D

Vooral die Fostex.

Ben hier vroeger ook heel erg mee bezig geweest, Is dit spul nu een beetje betaalbaar geworden.

In de tijd dat ik de apparaten op de foto's leuk vond, kon ik ze niet betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar is wel heel leuk....... :D

Vooral die Fostex.

Ben hier vroeger ook heel erg mee bezig geweest, Is dit spul nu een beetje betaalbaar geworden.

In de tijd dat ik de apparaten op de foto's leuk vond, kon ik ze niet betalen.

Wat dat laatste aangaat is het zeker leuker geworden, al weten ze soms nog van prijzen hoor.

Een Akai GX 747 moet zomaar 1500 euro opbrengen.. Maar daar doe ik dus echt niet aan mee..

Komt nog bij dat het spul minstens 30 jaar oud is.. Meestal moet je eerst nog aan het reviseren.

Die Fostex is ook defect en onderdelen zijn er niet meer voor te krijgen. Dat wordt dus creatief zijn... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

vandaag me andere jeep op gehaalt in pumerent bij mensen die hem als boodschappen wagen gebruikte

wat voor jeep is het

een cherokee limidted 6-cil in lijn automaat viertraps

motor in houd 4-ltr

km stand246859+-

ecstra,s sper dif standkachel met afstand,s bediening

de kleur is zwart nog zeer goed in de lak

alleen op de bekende plekken bij de achterese wiel kasten dorpels dus moet wat actie worden ondernomen

en de achterruit zit los dus hier komt water lang,s naar binnen dit wordt allemaal verholpen binnen korte termijn

en het ergeste hij is gelijk door vrouw lief in beslag genomen bij thuis komst gelijk sleutels inlevere ze gaat

morgen met de jeep naar der werk dus als morgen iemand een zwarte jeep cherookee zien rijden op de a-16

richting r-dam dan is me vrouw komende dagen zeg maar gerust avonden alles maar eens goed bekijken hoe alles

werkt en niet te vergeten herman [ alia,s de zwerfster is af gelopen zaterdag met mij samen de jeep bekeken en

een proef ritje gemaakt we hebben alle twee gereden en alles nagekeken zoals olie van de motor- bak koelvloei stof

remolie alleen vond herman een klein mankementje dat was de maat van de achter wielen die verschilde namelijk

met die van de voorbanden daardoor werkte de tussen bak niet goed maar dat wordt morgen avond gelijk opgelost

en ik ben er blij mee

mvrgr de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe thermostaat, nieuwe remschijven en blokken voor en sway bar rubbers van Daystar... Binnenkort dus wat sleutelen :)

Wilde bijna ook nog een Daystar lift kit bestellen met spacers in de veren (1,5" voor en 2" achter), maar na wat how to's gelezen te hebben toch maar besloten om te kijken of ik eerst het bovenstaande voor elkaar krijg :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...