Spring naar bijdragen

Het Grote "wat Heb Je Pas Gekocht" Topic Deel 4


Mav
 Share

Recommended Posts

Even voorstellen: ZJ nummer 3, Niner nummer 2

Nadat onze eerste ZJ gejat werd voor een ramkraak en onze 2e ZJ (eerste Niner) afgelopen zomer in Frankrijk de pijp aan Maarten gaf heb ik vandaag onze 3e ZJ (en 2e Niner) opgehaald.

Deze auto in Bright Platinum Metallic komt uit Zwitserland, is helemaal origineel en compleet, heeft 101.000km gereden en is van binnen in nieuwstaat, van buiten zo goed als.

Boekjes, onderhoudshistorie, 2 setjes sleutels en een pak rekeningen van de afgelopen 3 jaar waar je akelig van wordt.

Morgen trekhaak monteren en dan alleen nog maar nadenken over wel-of-geen LPG B)

Niner2_links_achter.jpg

Niner2_dashboard.jpg

Niner2_stoel_voor_rechts.jpg

Niner2_achterbank.jpg

Niner2_deur_rechts_achter.jpg

Niner2_krik.jpg

Niner2_wielkast.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Vette73:

Even voorstellen: ZJ nummer 3, Niner nummer 2

Nadat onze eerste ZJ gejat werd voor een ramkraak en onze 2e ZJ (eerste Niner) afgelopen zomer in Frankrijk de pijp aan Maarten gaf heb ik vandaag onze 3e ZJ (en 2e Niner) opgehaald.

Deze auto in Bright Platinum Metallic komt uit Zwitserland, is helemaal origineel en compleet, heeft 101.000km gereden en is van binnen in nieuwstaat, van buiten zo goed als.

Boekjes, onderhoudshistorie, 2 setjes sleutels en een pak rekeningen van de afgelopen 3 jaar waar je akelig van wordt.

Morgen trekhaak monteren en dan alleen nog maar nadenken over wel-of-geen LPG B)

 

Dik, gefeliciteerd!!!! Ik wilde je van de week nog een berichtje sturen :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 hours ago, Vette73 said:

Bedankt John!

Idd, ik denk niet dat er nog heel veel Niners rondrijden met <100k op de teller.

Als ik er nog LPG in ga (laten) stoppen wil ik net zo'n tank als jij. Ik ga die man nog eens benaderen, misschien heb ik deze keer geluk.

ik ga er morgen heen voor de APK(hopelijk doen ze niet moeilijk over m'n homemade koplampen)

ik zal gelijk vragen of ze zo'n tankje hebben liggen.

Gr johAn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een yj bij gekocht 👍

Een '90 met 360 amc v8 motor met 4 barrel holly carb. handgeschakeld.  Mooie lift en 35" banden op american wheels velgen!

Spinternieuw leder interieur.

Enkele minpunten die ik snel moet oplossen:

Geweldige death wobble.Gelukkig bij lage snelheden.

Batterij laad niet op.

Al terrain banden => offroadbanden

Winch derop.

Terug in oranje zetten.

 

Tze7mt.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nogal last van een hoog olieverbruik. Hier en daar eens een lichtje rondom het blok laten schijnen. Ter hoogte van het thermostaathuis een flinke opbouw van verbrande olie. Vermoed dat de pakking van de plenumplate eraan is en er hierdoor olie uit het carter wordt gezogen. Daarom dit maar laten komen.

V8 PLENUM PLATE W/ INTAKE GASKETS, BOLTS, & BYPASS HOSE

 

 

plenum.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Eindelijk een nieuwe cross jeep gekocht.
YJ 4.0 HO
Wagoneer assen 4.88 met ARB voor en achter. Superswamper 36 inch banden.
Voor SPOA gestuurd door een AGR stuurhuis, Achter een 4 link.
WARN 9000i winch met binnen bediening.
Rolkooi met ALU dakplaten.
Ben benieuwd die te gaan testen.

WP_20161226_002[2].jpg

WP_20161226_003[1].jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2016-12-23_16_23_18.jpg2016-12-20_21_24_43.jpg2016-11-25_15_28_04.jpg2016-11-01_12_07_47.jpg2016-11-24_16_51_53.jpg2016-12-03_11_55_49.jpg2016-12-03_12_48_07.jpg2016-12-20 21.14.21.jpg2016-11-06 11.24.13.jpg2016-11-05_10_18_31.jpg2016-10-29_11_15_57.jpg2016-10-29_11_14_55.jpg2016-10-29_11_14_47.jpgReserve wiel ervan af gehaald, afdekplaat erop gezet met daarop het nummerbord.

Tank klepje gekocht en geplaatst.

Binnen schermen de zaag erin gezet en geplaatst.

Achterbumper eraf gehaald en een ander gekocht en geplaatst

Stickertje gekocht en geplaatst

Trekhaak gekocht en een adapter plaat gemaakt dat de caravan op de juiste hoogte hangt,

Spuitbus gekocht en de voor bumper gespoten.

Nieuwe snaar gekocht en geplaatst

Angry look aan de voorkant

Zonneband folie gekocht en geplaatst

Stuurdempers gekocht en geplaatst

O ja en voor mijn vrouw een bos bloemen :-)

 

 

bewerkt door www.jeepie.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...