Spring naar bijdragen

The I B Project


F.M
 Share

Recommended Posts

vandaag ook nog een Painless Harness wiring set gekocht op ebay.com.

eentje met steekzekeringen erin. ben die glaszekeringen beu :angry: . zijn storing gevoeliger dan steekzekeringen. vooral de houders van glaszekeringen gaan roesten / oxederen. en bij sommige

tankstations zijn de glaszekeringen niet meer verkrijgbaar

post-1818-0-32433400-1309080111_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat is zeker mooi en een hele verbetering.

Zijn geloof ik wel duur die painless kabelbomen maar echt mooi!

normaal zijn ze vrij prijzig. maar ik heb het gewonnen met bieden op ebay.com

totaal incl verzenkosten 281,- euro.

en er komt nog veel meer verbeteringen in zoals vdo meters. en ruitensproeiers op de ruitenwissers.

en op de gril zit al een verbetering op. als ik de gril eruit wil halen. kan ik de bekabeling van de lampen

en de toeter en electrische fan gewoon laten zitten. vooraan op linkerspatbord heb ik het met connectors verbonden

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat er een bout in de body voor de bevestiging op het chassis vast geroest zit en afgebroken is. heb ik de overige tapgaten ervan ontroest met een fittingborstel.

bijmijn cj heb ik ook 19 jaar terug alle tapgaten in de body ontroest met fittingborstels. en daarna zet ik de bouten terug met kopervet erop

post-1818-0-92700800-1309927762_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat er een bout in de body voor de bevestiging op het chassis vast geroest zit en afgebroken is. heb ik de overige tapgaten ervan ontroest met een fittingborstel.

bijmijn cj heb ik ook 19 jaar terug alle tapgaten in de body ontroest met fittingborstels. en daarna zet ik de bouten terug met kopervet erop

Loop je dan niet het risico dat ze na verloop van tijd los gaan zitten?

Net zoals bij wielmoeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

afgelopen zondag 5 afgebroken bouten heelhuids uit de body gehaald. die vast geroest zaten. en van fabriek uit zit er ook nog loctite op. dus eerst een gaatje in de bouten geboort. daarna precies een moer boven de bout gelegd. en daarna het gat van de moer vollassen. hierdoor laat de loctite los + de roest. en daarna bout gaten goed schoonmaken met een fittingborsten. en zo ga ik het komend weekend doen met de onderkant van de body. daar zitten ook 4 afgeboken bouten voor de bevestiging van de body/chassis

post-1818-0-25005500-1312393104_thumb.jp

post-1818-0-04287600-1312393183_thumb.jp

post-1818-0-90193000-1312393275_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

afgelopen zondag 2 yj deuren gekocht. ze verkeerden nog in goede staat. gisteren heb ik alvast een deur aan de binnen in de ml gezet. ik heb de deur plat op de workmate gelegd. waardoor je geen zakkers krijgt met ml erin spuiten. de raamstijl van de bovenkant heb ik gedemonteerd. en ook aan de binnenkant bewerkt met ml

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

zo nu ik een nieuwe onderkomen heb. ga ik eens ff flink gas geven aan mijn jeep. want in mijn vorige loods kon ik weinig uitrichten. er stonden altijd wel wat american cars in de weg. met lege accu's of de sleutels zaten er niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...