Spring naar bijdragen

Binnenverlichting Wil Niet Uit..help?


Recommended Posts

hallo liefhebbers en medeforummers!!

ik heb een klein probleempje met ons net aangeschafte grand cherokee van '96..de binnenverlichting,die zou moeten gaan branden wanneer men het portier opent,doet alles behalve uitgaan..

bij het vervangen van de zekering (nr:16) kwam ik hierachter..

kan het zijn dat één van de schakelaars,die doorgeven wanneer de deuren geopend/gesloten zijn,niet helemaal zuiver meer is?? of is het een bekend kwaaltje die een andere oorzaak zou kunnen hebben?? en waar kan ik deze eerder genoemde schakelaar vinden?? en nou niet zeggen bij de deuren :D

dit omdat ik niet onnodig panelen e.d wil losmaken..

hoe dan ook,

alle ideeën zijn welkom als ik daar eventueel mee uit de brand zou zijn..

want zeg nou zelf,wat is zo'n bak nou zonder sfeerverlichting :o

groet,

Flint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb op alle mogelijke glaasjes gedrukt die ik kon vinden,maar geen resultaat..het is idd zo dat als je op het glaasje vd kofferbakverlichting drukt,terwijl de deuren gesloten zijn,dat de rest dan uit zou moeten gaan..maar helaas..

ik zal nog eens op zoek gaan naar die dimmer waarover je spreekt..wellicht zie ik hem over het hoofd..

dank voor de tips en het meedenken..ik zal meteen gaan kijken want ik hoor net vrouwlief de straat binnenrijden :D

i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...