Spring naar bijdragen

10 T/m 12 Juni Boser Wolf Knullwald (Duitsland) Jeepclub


charlie
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging JeepAcademy Böser Wolf Knüllwald (D)

In het weekend van vrijdag 10 juni tot en met zondag 12 juni a.s. organiseren wij voor de tweede keer een Jeep Academy op het Offroad Park Böser Wolf in Knüllwald (Duitsland). In het midden van Duitsland, gelegen aan de A7, in het Knüllgebergte, kun je niet alleen prachtige natuur vinden, maar ook non-stop actie op het circa 70ha grote park. Dit prachtige park http://www.offroadpark-knuellwald.de is een vrij nieuw oord voor het treffen en het beoefenen van gemotoriseerde sporten en bied volop mogelijkheden voor zowel de gevorderde als voor de minder ervaren Jeeper.

post-507-0-81954400-1306496782_thumb.jpg

Op dit terrein is een uitgebreid netwerk van paden beschikbaar, welke we in teams gaan verkennen. De routes voeren je door beboste gebieden met veel obstakels en door een steengroeve met klei en zandputten, gebroken basalt, water gaten, steile hellingen en afdalingen, op verschillende ondergronden.

Voor het reinigen van de voertuigen kan gebruik worden gemaakt van de wasstraat of een hogedrukreiniger.

Op het terrein is gelegenheid tot kamperen, maar in de directe omgeving zijn ook verschillende hotels te vinden voor degenen iets luxer willen. Een hotel waar enkele Jeep leden reeds geboekt hebben is Hotel Am Lingelbach (www.hotel-lingelbach.de)

De Jeep Academy is toegankelijk voor standaard jeeps (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart). Tijdens de Academy zal geen gebruik gemaakt worden van uitgezette proeven, maar van reeds aanwezige obstakels in het terrein.

Het programma voor dit weekend is als volgt:

Vrijdag 10 juni:

• Vanaf 17.00 uur welkom op het terrein en inrichten kampeerplaats,

• Vanaf 19.00 uur aanmelden in de organisatietent.

Zaterdag 11 juni:

• Ontbijt op eigen gelegenheid,

• Vanaf 09.00 uur aanmelding in de organisatietent,

• 09.45 uur briefing en indeling teams,

• 10.00 uur vertrek teams voor de Jeep Academy,

• 13.00 uur gezamenlijke lunch,

• 14.00 uur hervatting Jeep Academy,

• 17.00 uur sluiting daarna American-BBQ (zelf voor vlees zorgen) en gezelligheid rond het kampvuur.

Zondag 12 juni:

• Ontbijt op eigen gelegenheid,

• 10.00 uur vertrek teams voor de Jeep Academy,

• 13.00 uur gezamenlijke lunch,

• 13.30 vrij rijden

• 16.00 ontruiming kampeerterrein / aanvang thuisreis

post-507-0-91770500-1306496835_thumb.jpg

Kosten opgave:

De inschrijvingskosten per jeep voor zaterdag en zondag rijden zijn € 50,-- , hiernaast kost camperen euro 10,-- per nacht en dient de auto voor het verlaten van het terrein schoon gespoten worden, dit laatste kost euro 2,50.

De kosten dienen bij het opkomen van het terrein betaald te worden bij de receptie.

Aanmelding:

LET OP: Deelnemende voertuigen dienen voorzien te zijn van een geldige APK en verzekering! De groene kaart en APK-bewijs dienen op het terrein in het voertuig aanwezig te zijn!!

Deelname kan worden opgeven middels dit inschrijfformulier.

De inschrijving dient uiterlijk 7 juni a.s. bij ons binnen te zijn.

Coördinaten en adres:

Offroad Park Böser Wolf

Knüll Walder Tagebau GmbH & Co Betriebs KG

Hellwigwerke 4

34.593 Knüllwald-Remsfeld

coördinaten: 51.012783N 9.468337E GoogleMaps

bewerkt door charlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goededag mede Jeepers,

Misschien een idee om gezamelijk richting Knúllerwald te rijden ??

Weet dat een aantal dit ook leuk vinden. Met bijvoorbeeld een ontmoetingsplaats richting/in Duitsland.

Zelf wilde ik in de ochtend vertrekken, maar denk/weet dat er veel 'pas' in de middags kunnen vertrekken.

Als er meerdere Jeepers dit leuk vinden, is het denk handig om een apart Forum Topic van te maken.

Merk het wel...... Wil dit best (helpen) organiseren.

Groet Roo

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een rare vraag, maar heb je voor Duitsland (voor bovenstaand weekend) een millieu certifaat nodig?

Je hoeft nergens een stad in dus heb je geen sticker nodig. Tanken en boodschappen doen kun je op een paar honderd meter van het terrein dus dat geeft ook geen problemen.

Veel plezier bij de boze wolf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag mede Jeepers,

Misschien een idee om gezamelijk richting Knúllerwald te rijden ??

Weet dat een aantal dit ook leuk vinden. Met bijvoorbeeld een ontmoetingsplaats richting/in Duitsland.

Zelf wilde ik in de ochtend vertrekken, maar denk/weet dat er veel 'pas' in de middags kunnen vertrekken.

Als er meerdere Jeepers dit leuk vinden, is het denk handig om een apart Forum Topic van te maken.

Merk het wel...... Wil dit best (helpen) organiseren.

Groet Roo

:thumbsup:

Sluit ik me bij aan,kan helaas alleen niet veel eerder als 1400 uit Hoofddorp vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag mede Jeepers,

Misschien een idee om gezamelijk richting Knúllerwald te rijden ??

Weet dat een aantal dit ook leuk vinden. Met bijvoorbeeld een ontmoetingsplaats richting/in Duitsland.

Zelf wilde ik in de ochtend vertrekken, maar denk/weet dat er veel 'pas' in de middags kunnen vertrekken.

Als er meerdere Jeepers dit leuk vinden, is het denk handig om een apart Forum Topic van te maken.

Merk het wel...... Wil dit best (helpen) organiseren.

Groet Roo

:thumbsup:

Goededag mede Jeepers,

De ontmoetingsplek wat ik in gedachten heb is: De Goudreinet te Veenendaal.

Aangezien ik zelf 's ochtends wil vertrekken kunnen we er ook twee groepen van maken?

Bijvoorbeeld Groep 1: 11.00 uur Bij de koffie in de Goudreinet :coffee:

En Groep 2: 15.00 uur Bij de koffie in de Goudreinet ( hou wel rekening met de file, is natuurlijk wel Pinksterweekend )

Dit zijn voorstellen, heeft er iemand een beter of ander idee over tijd of lokatie....... Meld u dan op dit Forum aub.

Heb zelf nog weinig ervaring hiermee en ben pas Jeeper.

Groet Roo en heb erg veel zin in dit weekend. :):thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ontzettend jammer dat de maandag, tweede pinksterdag, er niet bij gepakt is, heb wel overwogen om er heen te gaan maar uiteindelijk is het Inor geworden.

Ik en ook andere blijven wel maandag, zie wel of er nog wat te doen is.

Heb dit ook JCN vermeld maar nog geen antwoord gehad.

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik en ook andere blijven wel maandag, zie wel of er nog wat te doen is.

Heb dit ook JCN vermeld maar nog geen antwoord gehad.

B)

Ik denk dat dit geen probleem is.

Dit staat op de site van het park.

Tegen betaling van € 30,--

Öffnungszeiten:

Samstag, Sonntag und Feiertage

April-Okt: 10:00 bis 18:00 Uhr

Nov-März: 10:00 bis 16:00 Uhr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goededag mede Jeepers,

De ontmoetingsplek wat ik in gedachten heb is: De Goudreinet te Veenendaal.

Aangezien ik zelf 's ochtends wil vertrekken kunnen we er ook twee groepen van maken?

Bijvoorbeeld Groep 1: 11.00 uur Bij de koffie in de Goudreinet :coffee:

En Groep 2: 15.00 uur Bij de koffie in de Goudreinet ( hou wel rekening met de file, is natuurlijk wel Pinksterweekend )

Dit zijn voorstellen, heeft er iemand een beter of ander idee over tijd of lokatie....... Meld u dan op dit Forum aub.

Heb zelf nog weinig ervaring hiermee en ben pas Jeeper.

Groet Roo en heb erg veel zin in dit weekend. :):thumbsup:

Hey Roo,

goed plan, voor ons groep 2; wij zouden rond 1500/1515 bij de Goudreinet moeten kunnen zijn.

Hopelijk niet als enige ;)

Groeten John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij gaan hier vanuit Giesbeek weg om een uur of 11 en dan via Venlo Maastricht Luk etc. Bouillon.

Ik heb een nieuwe gsm nummer 06136 55 444

hans/dezperado

Deze route is echt veel zuidelijker dan onze, zien jullie daar wel.

Of misschien halve weg Duitsland, maar deze route loopt echt heel anders.

De reden van deze route ? Files ?

Groet Roo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...