Spring naar bijdragen

Aparte Luchtfilter Fresh Air Inlet


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Is het mogelijk een aparte luchtfilter (klein) op de Fresh Air Inlet te zetten (zie pijl op eerste foto), of dient dit aangesloten te worden op de hoofdluchtfilter?

freshairinlet.png

Ik heb namelijk nu een K&N Luchtfilter waarbij geen aansluiting zit voor deze slang en een koppeling is niet te krijgen.

Kan dat?

Jeep%20Wrangler%20%281335%29.jpg

En dan bedoel ik vanaf de kleppendeksel waar nu de dunnere slang wegloopt, een aparte kleine luchtfilter hierop?

Zoiets als dit:

freshairinlet2.png

Weet iemand misschien of die standaard voor op deze kleppendeksel verkocht worden? of moet ik een universele zoeken

Bedankt

edit:

Na wat speurwerk denk ik dat het de Crankcase vent is... klopt dat? daar zie ik namelijk meer over. Als ik weet dat het gewoon kan (dus dat deze niet per se op de hoofdfilter hoeft aangesloten te worden, dan weet ik genoeg)

Is dit wat? Ebay Link

bewerkt door kenzo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontluchting van de tank loopt via het koolstoffilter waarop 3 slangen zitten, 1 ontluchtingsslang naar de tank, 2 de "aanzuig"slang voor de schone lucht, deze zit aangesloten tussen luchtfilter en gasklephuis, 3 dun slangetje welke het klepje op het koolstoffilter bedient, deze zit aangesloten op het inlaatspruitstuk.

waar haalt hij bij jouw de lucht vandaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...