Spring naar bijdragen

4X4 Hy Low Inschakelen


 Share

Recommended Posts

kan iemand mij vertellen hoe het systeem hy low werkt van een van bouwjaar 89 ik heb het op iedere manier geprobeerd in zijn park stand in de neutraal stand in zijn drive 4x4 aan 4x4 uit maar de handel op de grond naast mij met hy en low erop blijft gewoon vastzitten ?????? werkt dat ook op vacuum of staat er los van ???

gr en alvast bedankt voor de reacties patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan iemand mij vertellen hoe het systeem hy low werkt van een van bouwjaar 89 ik heb het op iedere manier geprobeerd in zijn park stand in de neutraal stand in zijn drive 4x4 aan 4x4 uit maar de handel op de grond naast mij met hy en low erop blijft gewoon vastzitten ?????? werkt dat ook op vacuum of staat er los van ???

gr en alvast bedankt voor de reacties patrick

mss je pookje een beetje naar links of rechts bewegen en dan trekken of duwen.

ma is het automatic of manueel. bij ene manuele moet je stil staan om je 4x4 low in te schakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi-low is mechanisch dmv een stang, 4x2 en 4x4 werkt voor die jaren gewoon op vacuum.

Als hij vastzit moet er iets zijn met het mechaniek of inwendig in de tussenbak, even onder de auto kruipen ?

stangetje verbogen misschien ?

gr

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Op deze pagina een owner's manual voor de Grand Wagoneer van bouwjaar '89. Hierin staat precies beschreven hoe je de 4x2/4x4-schakelaar gebruikt en hoe je van high naar low gear moet overschakelen. Als het niet werkt wanneer je de voorgeschreven handelingen volgt zou je moeten zoeken naar een defect lijkt me.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...