Spring naar bijdragen

Lpg


dree
 Share

Recommended Posts

Pas mijn verdmaper gereviseerd, omdat ik dacht dat dat de oorzaak was van onregelmatig draaien en moeilijk strarten. De verdamper zat vol met sludge (zie ander topic) dus dat was niet voor niets. Probleem van onregelmatig stat draaien blijft echter nog steeds bestaan.

De tempertuursensor achterop het blok (I6) is afgebroken. Een nieuwe is onderweg. Maar zou het kunnen dat de PRINS G2 gebruikt maakt van het signaal van deze sensor en dat door het ontbreken van een signaal de motor niet goed stationair loopt ?

Of , nog beter, heeft iemand een schema van een Prins installatie waarop ik kan zien hoe alles is aangesloten en welke inpput de Prins-computer moet krijgen ? Ik zie wel een hoop draadjes van/naar de computer komen maar heb geen zin om ze allemaal op te sporen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervangen, geen idee of je deze kan schoonmaken oid. De klacht van onregelmatig lopen heb ik ook met onze XJ, bij de gasboer werd dit onderandere als mogelijke oorzaak gezien. Bij controle door hen bleek dit niet het geval. Probleem is wel minder geworden na bezoek aan de Prins specialist, maar nog niet opgelost. Vandaar dat ik ook geintresseerd ben in jou probleem en schema.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, zo kan het ook,

In deze brochure staat het schematje:

http://www.prinsautogas.com/view_attachment/4/VSI-LPG_Nederlands.pdf

Hier wat meer info:

http://www.prinsautogas.com/nl/producten/vsi-systeem/vsi_systeem.html

Anders even bellen met Prins

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, zo kan het ook,

In deze brochure staat het schematje:

http://www.prinsautogas.com/view_attachment/4/VSI-LPG_Nederlands.pdf

Hier wat meer info:

http://www.prinsautogas.com/nl/producten/vsi-systeem/vsi_systeem.html

Anders even bellen met Prins

Dennis

Jammer, maar ik heb nog een gewone venturi op mijn inlaat zitten. De stappenmotor kun je wel uit elkaar halen, maar alles ziet er nog goed uit en lijkt goed te werken. Als ik de motor er vantussen haal en gas geef , zie ik de afsluiter langzaam opengaan. Ik heb ook een poosje zonder doorstroombegrenzer gereden, maar met giga verbruik. Dan een tijdje met een vaste stelschroef, maar dan kom je bij vollast te kort. Systeem functioneerde altijd probleemloos, dus ik vermoed een probleem bij de aansturing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...