Spring naar bijdragen

15-16-17 April JeepTour Weekeind Brabant


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zo, vandaag de zaterdag-tour voorgereden samen met Petra... toch knap hè, multi tasking dames.. en kletsen en route bijna foutloos rijden en ook nog wat correcties gevonden.

en tussendoor natuurlijk ook nog een paar mooie paadjes ontdekt.

Hopelijk regent het deze week nog wat, anders wordt het een erg stoffig tourtje :lol: .

Na de rit ook nog fff de camping geïnspecteerd; de wc en douches zien er goed uit... wel je schoenen buiten uitdoen, anders is het zo bekeken met de blinkende tegeltjes :P .

@ Petra, nog bedankt voor de lekkere broodjes!

Tot volgende week! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, vandaag de zaterdag-tour voorgereden samen met Petra... toch knap hè, multi tasking dames.. en kletsen en route bijna foutloos rijden en ook nog wat correcties gevonden.

en tussendoor natuurlijk ook nog een paar mooie paadjes ontdekt.

Hopelijk regent het deze week nog wat, anders wordt het een erg stoffig tourtje :lol: .

Na de rit ook nog fff de camping geïnspecteerd; de wc en douches zien er goed uit... wel je schoenen buiten uitdoen, anders is het zo bekeken met de blinkende tegeltjes :P .

@ Petra, nog bedankt voor de lekkere broodjes!

Tot volgende week! :bye1:

Wij hebben vandaag al een lekker voorproefje genomen voor komend weekend, na afloop genoten van het zonnetje op het terras op de camping.

En er staat een fantastische tipi op het veld, waarin een vuur gestookt kan worden.

We zijn echt super multi tasking bezig geweest; we hebben zelfs nog over de puzzel gebrainstromd onderweg.

@ Bumper, thnx!

Misschen bak ik volgende week weer witte bolletjes of zijn er broodjes op de camping?

Jullie kunnen je nog opgeven t/m woensdag voor het tourweekend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het De Club een paar dagen geleden gevraagd, maar het schijnt geheim te zijn, want ik krijg geen bericht terug.:mellow:

Is geen geheim hoor :) op de website staat dat ontbijt en lunch op eigen gelegenheid zijn.

Er wordt zaterdagavond een BBQ georganiseerd; prijs hiervan staat op de website.

Voor zover ik weet is er geen campingwinkel waar je brood kan kopen; zelf meenemen dus. (tip: worstenbrood en/of eierkoeken!!!)

Helaas kunnen wij niet mee-rijden; ik ga wel proberen om zaterdag avond langs te komen en een stukje sfeer mee te pakken.

Veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat staat er altijd: op eigen gelegenheid, maar in Horst stond een grote mand met verse broodjes klaar 's-morgens. Vandaar de vraag.

Maakt verder niet uit (is wel jammer ja), maar dan voorzien we er zelf in. We hebben een hekel aan brood weggooien.

Worstebroodjes of eierkoeken voor ontbijt? Nee dankje.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is mijn broer ja maar die zit nu ergens aan de Deense kust visjes vangen en als hij thuis komt zaterdag dan denk ik niet dat hij zondag mee gaat (hij is nog steeds zoekende en laat steeds vaker jeepjes aan me zien ;) )

Maar er is al een gegadigde polly pistol (Paul) rijd als het goed is met mij mee.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, caravannetje staat klaar, alleen nog water innemen en om 13.30-14.00 u. richting Boxtel, dan zijn we er tussen 15.00 en 16.00 u.

De weersverwachtingen zijn goed, dus wat let ons om er een plezierig weekeinde van te maken. Voor degenen die ook komen: tot daar.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ook weer terug in het Zeeuwse het was een zeer leuke maar stoffige dag.

het was mijn eerste tourit maar dankzij mijn bijrijder en dus kaart lezer is het helemaal goed gekomen (gewoon de rest volgen ging ook heel goed) en zeker voor herhaling vatbaar.

Heren en dames van de organisatie en vrijwilligers bedankt weer voor dit nieuwe avontuur voor mij.

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit was voor ons het eerste twee daagse evement in jcn verband ik moet zeggen het was super goed weer beide dagen

en wat een gezellig kamp was er op geslagen bij de mini camping de eerste dag zaterdag dus s,morgens vroeg aan gekomen

ons aan gemeldt bij de camping toen dat was gereglt een plaatsje op gezocht op het terrein toen onze tent op gezet

ging ons niet goed af voor de eerste keer maar ja is toch goed gekomen toen was het tijd om ons aan te melden voor

de tour rit van zaterdag dit was een rit van ongeveer 198-km,s eerst km,s over het asfalt daarna veella door het

stoffige omgeving en zeker op de zand wegen/paden zeer veel stof je zag je voor ganger niet op een afstand van 30

tot veertig mtr nog niet eens maar verder wel een mooie tour tocht door de omgeving en dit alles volgens het road boek

helemaal uit gereden was een toffe rit s,avond,s was er een bbq deze was ook heel goed alles was in overvloed je kon

pakken wat je wou dus was goed geregelt s,zondag,s was er een route die was zo 100-km,s korter maar wel mooier meer

zand en paden waar je door heen reed en meer stof dan zaterdag,s en ook meer diepe sporen waar men blubber had verwacht

maar door het droge weer ware er allen maar diepe sporen zag maar als er water had gestaan dan waren jeepers bij

die er vast kwamen te zitten maar ook deze rit hebben tot een goed einde gebracht we kwamen als tweede binnen en

dat voor de eerste keer we hebben er veel en goed van genoten en dit is voor ons wel voor herhaling vat baar ook de

kids waren re tervreden ze verheugen zich er nu al op voor de volgende meeting in jcn verband

aan alle die dit mogelijk hebben gemaakt jullie puik werk gelevert tot de volgende keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...