Spring naar bijdragen

Koelvloeistof.


Driver
 Share

Recommended Posts

hey mensjes,

Ben een heel tijdje niet actief meer geweest op het forum... erg druk gehad de laatste tijd en dus weinig fut meer om het allemaal door te lezen.

Ik heb nu het volgende probleem... Ik rijd ook niet zo veel meer. zo af en toe is een dagje in het terrein maar hij staat meer stil helaas.

Nu begind de jeep zo'n beetje op alle verbindingen van de slangen en ook uit de kering van de waterpomp koelvloeistof te lekken. en al met al lekt die behoorlijk.

wat kan hier van de reden zijn? zal de waterpomp stuk zijn of zal die te veel druk opbouwen op een of andere manier? of zal de motor misschien weer een goed tijdje moeten draaien en lekker warm worden om dit op te lossen?

tips zijn welkom !

Groeten Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

na een zwaar weekend sclayn het een en ander maar gedemonteerd. radiateur zat vol met klei. die moest der dus uit om schoon te maken.. toen gelijk ook maar naar de rest van de lekkages gaan kijken. blijkt dus wel dat de kering van de waterpomp lek is. en ook het lagertje loopt niet echt soepel meer. heb geprobeerd hem uit elkaar te krijgen maar volgens mij is dit toch echt niet te doen. denk dat ik maar een nieuwe waterpomp ga bestellen. Ik wil ook de radiateur achterin de jeep gaan maken.. zijn der meer mensen die dit al gedaan hebben? zag zo gouw hier nog niets op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...