Spring naar bijdragen

Grand Cherokee Extreme


WCC
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Vorig jaar heb ik samen met een kameraad van mij deze ZJ uit '93 verbouwd voor de plaatselijke variant van de zwarte cross, bij ons DOLL WEEKEND genaamd.

Ik heb met deze auto diverse evenementen gedaan, waaronder autoblubbering :blink: ...zeer leuk!

Jammer dat bij het eerste evenement (doll weekend) ik al een koprol maakte, zonde van die mooie paintjob.. :rolleyes:

Hier even wat foto's

in het begin:

post-4472-0-22554900-1300630080_thumb.jp

post-4472-0-73113100-1300630176_thumb.jp

m'n kameraad met wat bedrading..

post-4472-0-66617500-1300630323_thumb.jp

bewerkt door WCC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar eens een testje..

Nu blijkt wel weer dat ik niet zo'n computerman ben, als ik de foto's op een beetje aantoonbare grootte wil hebben kan ik maar een of twee foto's per post laten zien, of doe ik het gewoon verkeerd.. :unsure:

Maar goed, even naar de foto, bobine tegen het schutbord gemaakt, computer naar binnen gebracht ivm de modder, ALLE overtollige bedrading weggehaald, overgebleven draden stuk voor stuk ingekort en opnieuw gesoldeerd.

De bediening van de ruitenwissers en sproeier, electrische ramen en stoelen ook weer werkend gemaakt.

post-4472-0-44715300-1300816996_thumb.jp

bewerkt door WCC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig

Ik gebruik trouwens Picasa (van google)

Je kunt afbeeldingen in een map op de computer plaatsen en als je picasa start zet hij deze foto's gelijk op internet. Er bestaat ook een functie daarin om de afbeeldingen naar een max formaat te verkleinen

Is misschien handig

Verder blijf ik je volgen... Mooi project

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Alweer een hele hoop gedaan, radiateur in de auto gemaakt inclusief koeling voor de bak, alle leidingen onder de auto zoveel mogelijk naar binnen gebracht, het een en ander in de lak gezet, ja wij houden onszelf wel bezig... :)

post-4472-0-28983000-1301742282_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de bedrading is in orde, alles werkt naar behoren, de belangrijkste dingen apart afgezekerd, de electrische ramen, stoelen, ruitenwissers en sproeier, de complete tellerunit, schakelaar en controlelamp radiateurfan, alles werkt zoals ik het wil, ja op dat gebied ben ik een mieren****r... ;)

post-4472-0-48904700-1301742486_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De rolkooi is nu ook zoals ik 'm wil hebben, inclusief 4-punts gordels zodat we na het weekend niet al teveel door elkaar geschud zijn en het geeft wel een veilig gevoel, als ik rijd heb ik trouwens ook altijd de niergordel aan en de nekband om.

4 jaar geleden heb ik met m'n toenmalige cross firebird een wat te enthousiaste jump gemaakt waardoor ik weken last heb gehad van m'n rug en gekneusde ribben.. :blink:

post-4472-0-03872600-1301742902_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...