Brammudje Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 Hallo, Met pijn in mijn hart moet ik na een paar weken lak verwijderen en slijpen tot de volgende conclusie komen. Het doek voor mijn cj7 body gevallen. hij is op sterven na dood... Dus ben ik opzoek naar een frisse lekkere body, die er weer flik tegen kan... Een Wrangler body is ook OK. met de groeten, Brammudje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mav Posted May 6, 2005 Report Share Posted May 6, 2005 TJ body ook? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brammudje Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 Na een paar weken afwezigheid kan ik er weer vol tegen aan. Het blijkt dat een TJ-body toch wel veel afwijkt. Softtop, raamhouder, enz.. Dus maar weer verder zoeken. bram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beest Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Stalen Body's Gebruikt CJ7 / YJ / TJ va € 999,- D. van dam Jr. B.V. suczeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brammudje Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 Originally posted by Beest@Jun 7 2005, 21:03 D. van dam Jr. B.V. suczeven <div align="right">← Als het goede body's zijn is het wel OK.... Zal over een tijdje wel langskomen... Moet morgen naar een appartement gaan kijken... Kost ook weer wa.... Het kan niet allemaal tegelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts