Spring naar bijdragen

Jeep Academy Espel 13-02-2011


Ab
 Share

Recommended Posts

Op zondag 13 februari 2011 organiseren wij een JeepAcademy te Espel.

Een leuk terrein met de nodige uitdagingen voor iedereen die van mening is dat zijn jeep het onmogelijke kan overwinnen en voor iedereen die dat wil meemaken. De winterstop is weer voorbij, de Jeeps zijn de afgelopen maanden weer door iedereen vertroeteld en zijn er weer geheel klaar en uitgerust om weer te werken voor de baas/bazin. De jeeps die nog een kuurtje nodig hebben na deze rustperiode kunnen hier nu ook terecht voor een modderkuurtje.

De eerste academy van 2011 in Espel is daar weer uitermate geschikt voor.

Natuurlijk zijn ook hier weer de passages opgenomen voor de standaard jeep Voor zowel blauw rood en zwart is er voldoende vermaak, maar echter bij slechte weer omstandigheden zal het voor blauw rijder een heuse uitdaging zijn, maar is de te volgen route niet onmogelijk, maar zeer uitdagend te noemen.

Onder boven genoemde omstandigheden verwelkomen wij de notoire baggeraar, en zeker de technische bestuurder en de chauffeur die het niet te bont wil maken, kortom er is van alles te doen.

espel2.jpeg

Ook nu zullen onze JeepClub Marshals weer de uitdaging aangaan om de Jeepers met hun jeep in een basis of aangepaste uitvoering op een veilige en verantwoorde wijze, door en over de trials te leiden. Laat je dan ook vooral niet van je wijs brengen en verleg je grenzen. In de middag is het mogelijk voor degene die dit wilt om vrij te rijden op het terrein. Er zijn op verzoek van u altijd Marshals beschikbaar om U ook in de middag door het terrein te begeleiden.

Meer info via www.jeepclub.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hier wel heen, ik wel eens weten hoe de klei/modder op -4mtr NAP is, even een stukje geschiedenis,

De eerste huizen werden er in 1956 gebouwd. De naam Espel is afgeleid van Espelbergh, ook Espelo genoemd, een dorp dat ooit ten noorden van Urk gelegen was. Dit gebied is later door de Zuiderzee opgeslokt. Het dorp kreeg diverse voorzieningen, zoals winkels, een drietal scholen, twee kerken en twee cafés.

Tot zondag de 13e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Helaas zijn we er morgen toch niet mee bij.

De grote bouwplaats bij Köln is morgen gestremd en omvaren maak ook niet veel zin.

Omdat de "Sonntagsfahrer" ook omvaren, het gevolg zijn veel files.....daar hebben we geen zin in.

sorry...volgende keer!

Veel plezier morgen!

bewerkt door Dee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik mn jeep niet gestart kreeg dacht ik dat accu leeg was en heb gisteravond lader eraan gehangen

Vanmorgen weer niks dus zal de startmotor overleden zijn.

Dan maar zonder jeep benieuwd naar nieuwe lokatie Espel.

Ik kon met Ramon meerijden en het was geze;llig. Leuk terrein veel technische heuveltjes en gaten. Ook genoeg modder.

Willem van de Haar onze marshall stuurde ons om een bultje heen en dat was een blauwe proef zei hij.

Na de bocht hoorden we alleen de uitlaat nog onder water. Sleep je terug en met geweld erdoor heen wat goed verliep.

Ramon reed prima. De lunch was ook prima verzorgd met tomaten soep en kippesoep waar 98% kip in zat 1 % ballen en wat vocht smaakte top

Voor de kinders broodjes knakworst en dat gaat er in als koek. ER was genoeg volk en het barstte weer van de Hanzen stuk of 5

The Kick was er niet en daar is het toch een thuiswedstrijd voor. Jammer dat ik niet mn eigen Jeep bij me had.

Heb me wel uitgeleefd op de rechte stukken Arnhem Zwolle en hoop dat ik niet geflitst ben.

Van de week mn startmotor vervangen

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...