Spring naar bijdragen

Ombouw Cj7 Naar 4.0L High Output & Ax15


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En hij is door de APK, feli Theo!

Nog meer plaatjes?

Ja gelukkig wel, ik hoefde alleen drie bevestingspunten van de body te lassen, deze waren uitgescheurd, verder in één keer door de APK.

Vandaag de motor voorzien van nieuwe verdelerkap, kabels en bogies, koud had ik nog wat last van trilling als de motor moest trekken, overigens zou je deze trilling met een normaal versnellingsbakrubber niet voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Inmiddels de eerste echte terreinervaring achter de rug.

Maar 1 klein probleempje gehad met de twinfan, één elektromotor heeft in de modder gedraaid, later hebben we de radiateur en fan weer redelijk schoon gemaakt en heeft deze nog gedraaid. De dag erop draaide hij niet meer. In principe had de tweede fan die via de PCM geschakeld word in moeten schakelen, helaas weigerde deze ook dienst.

Probleem hebben we tijdelijk opgelost door de tweede fan als eerste te schakelen.

Ben verder super tevreden met de ombouw, loopt echt mooi zo,n 4L.

Het brandstofverbruik valt me ook nog eens niet tegen, op de heenweg naar Inor met volgeladen polynorm aanhanger en anderhalf uur file gehad toch nog 1 op 7 gerealiseerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...