Spring naar bijdragen

Werkplaatshandboek Tj


Recommended Posts

Hoi vrienden. Zoals het iedere Jeeper toekomt ligt hij meer onder z'n JEEP dan onder zijn ...ahumm... . Al was het maar om even te controleren hoe dat bepaalde onderdeel eruit ziet. Heb je technische vragen of wil je eens een plannetje hierover. Wel, Ik heb het volledige werkplaatshandboek in pdf en wil deze graag met mijn vrienden delen. Het betreft de 2.5 en de 4.0 JEEP TJ. Mail me (vriendelijk) en ik mail je het hele boeltje door. ZOMAAR!!!:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF formeel:

Zit daar geen auteursrecht op? En zo ja, mogen (dan dus illegale) kopieën hier op het forum worden aangeboden?

Nee... bij te koop aangeboden wordt dat misschien een probleem inderdaad.

En of het een illegale kopie is weten we niet, dat is de aanbieder zijn verantwoordelijkheid.

Maar, zonder geldelijk gewin aan anderen aanbieden om te helpen met diverse problemen lijkt me niet iets om je druk over te maken.

Daarnaast is een FSM toch al gauw een Mb of 50, ben benieuwd hoe hij dat over de email gaat doen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee... bij te koop aangeboden wordt dat misschien een probleem inderdaad.

En of het een illegale kopie is weten we niet, dat is de aanbieder zijn verantwoordelijkheid.

Maar, zonder geldelijk gewin aan anderen aanbieden om te helpen met diverse problemen lijkt me niet iets om je druk over te maken.

Daarnaast is een FSM toch al gauw een Mb of 50, ben benieuwd hoe hij dat over de email gaat doen. B)

Bestand opdelen in stukjes(winrar)?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee... bij te koop aangeboden wordt dat misschien een probleem inderdaad.

En of het een illegale kopie is weten we niet, dat is de aanbieder zijn verantwoordelijkheid.

Maar, zonder geldelijk gewin aan anderen aanbieden om te helpen met diverse problemen lijkt me niet iets om je druk over te maken.

Daarnaast is een FSM toch al gauw een Mb of 50, ben benieuwd hoe hij dat over de email gaat doen. B)

Klopt,

Komt neer op uitlenen, dus niet illegaal. Ik mag echter de kopie niet gaan verkopen, dat is dan wel weer illegaal.

bewerkt door pollypistol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 6 years later...
Op 15/12/2010 om 10:06 PM zei Creaselightning:

Hoi vrienden. Zoals het iedere Jeeper toekomt ligt hij meer onder z'n JEEP dan onder zijn ...ahumm... . Al was het maar om even te controleren hoe dat bepaalde onderdeel eruit ziet. Heb je technische vragen of wil je eens een plannetje hierover. Wel, Ik heb het volledige werkplaatshandboek in pdf en wil deze graag met mijn vrienden delen. Het betreft de 2.5 en de 4.0 JEEP TJ. Mail me (vriendelijk) en ik mail je het hele boeltje door. ZOMAAR!!!:rolleyes:

goedemorgen Ace graag zou ik het jeep handboek ontvangen met vriendelijke groet Edwin Ekas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...