Spring naar bijdragen

Wj Kachel Geen Warmte


Recommended Posts

Hoi,

Mijn kachel wordt helemaal niet warm, zowel links als rechts niet. :blink:

De blowers werken goed, de kleppen werken goed (geen foutmeldingen bij uitlezen AC unit, foutcode 0).

Koelvloeistof wordt gewoon normaal warm, de LPG verdamper ook.

De koelvloeistofslangen worden warm.

Heb zelfs de LPG koelvloeistofslang geknepen, zodat vloeistof door kachelradiator moest. :(

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Mijn kachel wordt helemaal niet warm, zowel links als rechts niet. :blink:

De blowers werken goed, de kleppen werken goed (geen foutmeldingen bij uitlezen AC unit, foutcode 0).

Koelvloeistof wordt gewoon normaal warm, de LPG verdamper ook.

De koelvloeistofslangen worden warm.

Heb zelfs de LPG koelvloeistofslang geknepen, zodat vloeistof door kachelradiator moest. :(

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? <_<

Dat zelfde heb ik ook met mijn WJ V8 op LPG.....en het is begonnen met het vervangen van slangen en de verdamper van het lpgsysteem.

Kan te maken hebben met de klepjes die er tussen gemonteerd zijn.

Toen we de Wj pas hadden was hij aan de andere kant van het dorp al lekker warm!

Nu pas aan de andere kant van Nederland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net wat gesurft... Het zal waarschijnlijk de mengklep zijn. De klep die de hoeveelheid warme en koude lucht regelt.

Waarschijnlijk is aandrijfarm gebroken en vallen de kleppen naar beneden, waardoor er alleen AC lucht naar binnen wordt geblazen..

Heatertreater.net uitleg en oplossing

Heb een mailtje gestuurd naar support@heatertreater.net

bewerkt door Eeeeeek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net wat gesurft... Het zal waarschijnlijk de mengklep zijn. De klep die de hoeveelheid warme en koude lucht regelt.

Waarschijnlijk is aandrijfarm gebroken en vallen de kleppen naar beneden, waardoor er alleen AC lucht naar binnen wordt geblazen..

Heatertreater.net uitleg en oplossing

Heb een mailtje gestuurd naar support@heatertreater.net

Mijn kachel blaast wel,de AC doet het ook, alleen vroeger was hij veel sneller warm dan de nu.

Zou ik de kleppen dan ook kapot hebben?

Heb ik echt helemaal geen zin in!

Heb vorig jaar de blowerregelmodule ook al moeten vervangen om dat de blower het begaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertaling van die site...

Hebt u het probleem?

De gebruikelijke symptomen zijn dat de passagier zijde warmte verliest, gevolgd door de chauffeurs zijde. AC is werkt nog maar net acceptabel, maar uiteindelijk geen warmte aan beide kanten en slechte AC prestatie omdat de gebroken blender klep niet meer open gaat en de kachel radiator afsluit van het interieur.

Grand Cherokee Single Zone Control (meestal Laredo )

- De blender deur storing is niet zo gebruikelijk op de Laredo als de Limited, hoewel het ook zal gebeuren, het duurt alleen langer. Aangezien de blender deuren met elkaar zijn verbonden en werken op dezelfde motor, duurt het langer om af te breken.

- Je kunt fysiek de klepwerking controleren

- Met het handschoenenkastje open, zie je de mix motor aan de linkerkant van de opening. De motor moet de kleppen verplaatsen wanneer u de temperatuur wijzigd . Echter het niet bewegen van kleppen duiden op een slechte werking. De computer zal de afgesloten klep herkennen en de motor naar beneden sturen

en dit aangeven met een systeemfout. Hoe dan ook, moet je de motor verwijderen van de as contoleren als deze meer als 360 graden draaibaar is ..is het asje gebroken.

- De motor is op zijn plaats gehouden met twee kruiskopschroeven. Koppel de draad, verwijder de motor en je zal zien deuren een plastic as die verbonden is met het mengsel. De as moet pins hebben een limiet op de witte plastic as (zoals de komma op een "Q") De GC optreedt, omdat deze pin pauzes, het overbrengen van de kracht van de motor rechtstreeks aan de mix deuren. Wanneer dit gebeurt, het is gewoon een kwestie van tijd voordat de deuren te breken. PIN-controle voor een gebroken limiet op de as en controleer of je kunt punten draai het ~ 50 graden van beweging tussen de twee te stoppen.

- Start de GC en zet de AC. U moet in staat om handmatig te schakelen tussen AC warmte en door het draaien van de as met je vingers.

- Als de motor draait en niet stoppen, of het mengsel deuren niet schakelen tussen AC en warmte, je mix deuren zijn gebroken en de HeaterTreater tm is het antwoord.

- Als alles goed werkt, het mengsel deuren zijn niet het probleem. Je zou willen tot de notering check mijn andere op de re-circ deur.

Grand Cherokee Dual Zone Control (meestal beperkt)

- De Limited heeft automatische naregeling en de bestuurder en passagier zijden hebben individuele controles.

- U kunt lezen het systeem niet codes op de door het volgen van deze procedure:

o Draai het contactslot en draai op de AC-systeem. U dient display kunt zien een temp voor de twee kanten.

o Gelijktijdig ingedrukt houden van de AC en re-circ knoppen tijdens het draaien van de bestuurders kant temp regelaar een klik naar rechts.

o Dit zet het systeem in de diagnostische modus en je moet nul zien voor geen codes of als er problemen zijn, een of meer van de volgende codes. Het hogere aantal code is een historische niet-code en het kleinere aantal een stroom niet-code.

15, 47 - Linker temperatuur deur niet reageren

16, 48 - juiste temperatuur deur niet reageren

21, 53 - Links temperatuur deurbeweging te klein

22, 54 - Links temperatuur deurbeweging te groot

23, 55 - juiste temperatuur deurbeweging te klein

24, 56 - juiste temperatuur deurbeweging te groot

20, 52 - Re-circ deur reizen te groot (check onze re-circ deur listing)

54,56 zijn de meest voorkomende codes falen en geven een gebroken melange deur. Het systeem kan nog steeds marginaal functioneel, maar het zal heel snel breken.

o Als een van de codes aanwezig zijn, de HeaterTreater TM is de oplossing.

o U kunt ook de diagnostische procedure hierboven voor het Laredo fysiek Controleer de werking van de bestuurder aan de kant van de mix deur. Echter, de mix deur as dat u toegang is de bestuurders kant alleen voor. de passagierszijde motor is begraven achter de verwarming vak.

bewerkt door Libero
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voordat je aan bovenstaande begint: heb je helemaal geen warmte of valt de warme lucht na verloop van tijd uit? Als dat zo is kan het (volgens wat andere topics hier) de kachelhuissensor zijn bijv. Ook de aircopomp kan de boosdoener zijn.

bewerkt door R-W
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik me niet vergis, is die voorgaande post ergens met een vertaalmachine vertaald...

... ik snap er geen reet van...

In ieder geval, als de blend doors blijven hangen, is er een 'how to' topic hierover....

klik hier...

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Eek,

Heb je een 4.0 of 4.7 WJ. Bij de 4.0 wil het helpen de lpg verdamper koelwater circulatie in serie te zetten. Daardoor drukt de waterpomp de lucht sneller weg. Anders kiest het water de makkelijkste weg (in parallel dus een kort rondje en daardoor niet langs je kachelradiateur. Doe de testen ook eens die bij het blenddoor verhaal staan.

SUcces!!!

Greetz Harold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...