Spring naar bijdragen

Jcn Tour 07-11-10


Ogdak
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als er nog mensen zijn die via 's Hertogenbosch rijden, hoor ik het graag, wellicht dat we samen op kunnen rijden dan. De weg die ik rijd is a59 --> A2 richting Eindhoven en vervolgens de A67 richting Venlo en ten slotte de N266 naar de bestemming.

Yep, ik passer de A2 bij zaltbommel rond 08:45 ongeveer.

Maar ook afgesproken al.....zie je i.e.g. zondag. Wat voor Jeep heb je? (die info mis ik in je avatar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip

De N266 waaraan restaurant "de Brabander" ligt (kanaaldijk) is dit weekend afgesloten vanaf de afslag Someren (A67) tot Someren-eind.

Als je via de A67 naar Someren rijdt wordt je omgeleid via het kleine centrum van Lierop (dan Someren en Someren-eind volgen), gisteren was het zeer druk op deze route waarbij Lierop zo ongeveer dichtslibt.

Nu zal het zondagmorgen minder druk zijn maar komende vanuit Eindhoven/tilburg kun je ook de afslag Heeze/Geldrop nemen en dan via Heeze naar Someren en dan weer Someren-eind rijden.

Vanuit Weert/Nederweert/Ospel is "de Brabander" normaal bereikbaar, vanuit Eindhoven/Helmond zul je het laatste stuk dus om moeten rijden via Lierop naar Someren en dan naar Someren-eind, in Someren-eind kun je weer de N266 op richting Weert/Nederweert en kom je vanzelf weer bij "de Brabander" uit.

bewerkt door peerke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen 08.00 vertrokken en zojuist 20.30 uur weer thuis

Vandaag geweldig mooie rit gereden met enorm veel onverhard, waarvoor mijn dank

aan de organisatie.

Morgen alle Brabantse modder eraf spuiten en dan zien we elkaar weer bij de volgende toertocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer thuis na een lange maar leuke dag. Organisatie JCN bedankt voor het uitzetten van een mooie tourrit door het Brabandse land, het is mooi dat daar nog zoveel offroad mogelijk is, petje af. Nogmaals bedankt en zeker ook de leuke groep waar we samen mee opreden. Zo nu morgen eerst het Brabandse zand en modder er af spuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer thuis na een lange maar leuke dag. Organisatie JCN bedankt voor het uitzetten van een mooie tourrit door het Brabandse land, het is mooi dat daar nog zoveel offroad mogelijk is, petje af. Nogmaals bedankt en zeker ook de leuke groep waar we samen mee opreden. Zo nu morgen eerst het Brabandse zand en modder er af spuiten.

Met héél veel plezier achter je aan gereden,wat kan zo'n JK lekker over dwars op smalle weggetjes!

Rutger zei al dat je goed kon rijden, want als hij dwars ging, raakte je toch de rem niet aan en bleef je gas geven en sturen!

Mevrouw Zandhopper ,bedankt voor de lekkere koffie en de broodjes.

en tot een volgende keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen 08.00 vertrokken en zojuist 20.30 uur weer thuis

Vandaag geweldig mooie rit gereden met enorm veel onverhard, waarvoor mijn dank

aan de organisatie.

Morgen alle Brabantse modder eraf spuiten en dan zien we elkaar weer bij de volgende toertocht

Laredo,bedankt voor uitzoeken van tankstops en navigeren naar en op de route!

Voorbereiding is het halve werk blijkt maar weer!

groeten W en R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een super gezellig dagje in de modder, mooie route, gezellig groepje met supernavigatie en lekker gegeten.

Dank aan alle organisatie, was weer super geregeld!

Hier nog wat van onze foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=YNYBW4KH

En wat belevingen vanuit de Jeep:

:bye1: Roland en Karin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen 1 week na aanschaf van mijn wrangler hebben we hem officieel in de Brabantse modder gedoopt. We vonden het een zeer geslaagde dag en we hebben de jeep wat beter leren kennen op de soms glibberige zandpaden. Wat heeft Nederland toch nog mooie weggetjes!

Gelukkig zijn we dankzij Zandhopper prima in een leuke groep opgenomen want voor het eerst rijden, navigeren en nog een puzzel oplossen valt nog niet mee :unsure:

Een leuke kennismaking met mede jeep liefhebbers en zeker voor herhaling vatbaar!

bewerkt door annemarie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...