Spring naar bijdragen

Nieuw Forum


Mav
 Share

Recommended Posts

Zoals ongetwijfeld opgevallen zal zijn is het forum behoorlijk veranderd in zowel zijn uiterlijk als functionaliteit.

Het heeft mij helaas dit weekend aan de tijd ontbroken om een fatsoenlijk overzicht op papier te zetten van de diverse wijzigingen. Ik zal dit morgen in de loop van de dag publiceren.

Voor nu even in een notendop de grootste wijzigingen:

- Advertenties (reclame) Dit zal een van de meest in het oog springende wijzigingen zijn. Ondanks 7 jaar zonder, ontkomt helaas ook deze site er niet aan.

- Chatsysteem (uitsluitend toegankelijk voor members die een betaald abonnement afgesloten hebben)

- Betaalde abonnementen. In 2 smaken, "Supporting Member" en "Lifetime Member". Hiermee ondersteun je het forum en daarnaast krijg je toegang tot extra functionaliteit en privileges waaronder, advertentievrij forum, chatsysteem etc. Ook dit zal ik morgen verder uitwijden.

- Afbeeldingen Gallery

- Blog systeem Hier kun je bijvoorbeeld je project (b)loggen

- Twitter Connect en Facebook Connect (Zijn te vinden in je Instellingen paneel, rechtsbovenin, onder het kopje "Profiel")

- Tweet en "ik vind dit leuk" facebook knoppen onderaan ieder topic.

- Facebook Activity in de sidebar

Zoals gezegd zal ik morgen dieper in gaan op de diverse wijzigingen.

Klik voor nu maar lekker rond (en hou het heel ;) )

Bij problemen bij inloggen, rechten, posten etc etc. Graag een pb'tje of een emailtje naar mij dan probeer ik je zsm op weg te helpen.

gr

Mav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een grote verandering.

Constructief commentaar:

Wat ik nu al mis is de knop "nieuwe berichten", en de titlebar heeft ergens last van (screenshot op XPsp3 IE7)

Knop nieuwe berichten heet voortaan "Bekijk Nieuwe Inhoud" en de bevindt zich in de navigatiebalk onderaan je scherm (rechts naast de link RSS Feed)

Wat betreft de titlebar..... apart. Heb getest op zowel IE 6,7 en 8 (IE 9 geeft wel problemen maar is nog een beta) en Firefox, Chrome en Opera.

Wellicht een issue met proxy/firewall op je werk?

Als het lukt, zou je mij dan de pagina bron kunnen mailen? Rechtermuisknop, paginabron bekijken en die lap tekst even als .txt bestandje opslaan....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er heel netjes uit, nieuwe layout wordt inderdaad wel wennen.

Ik zal wel dat het knopje "links" nog niet werkt, ik krijg dan de bijgevoegde melding. Komt dit in later stadium, of is dit in de migratie nog niet helemaal goed gegaan?

Klopt, dit komt in een later stadium....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knop nieuwe berichten heet voortaan "Bekijk Nieuwe Inhoud" en de bevindt zich in de navigatiebalk onderaan je scherm (rechts naast de link RSS Feed)

Wat betreft de titlebar..... apart. Heb getest op zowel IE 6,7 en 8 (IE 9 geeft wel problemen maar is nog een beta) en Firefox, Chrome en Opera.

Wellicht een issue met proxy/firewall op je werk?

Als het lukt, zou je mij dan de pagina bron kunnen mailen? Rechtermuisknop, paginabron bekijken en die lap tekst even als .txt bestandje opslaan....?

Inderdaad even wennen maar dat komt helemaal goed :D

Bedankt voor de tip van "bekijk nieuwe inhoud" ik miste hem namelijk ook al :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...