Spring naar bijdragen

Trekhaak plaatsen Jeep Cherokee XJ 1999


slex
 Share

Recommended Posts

Ja hoor, is prima zelf te doen. Bout gaten zijn aanwezig, kunnen kleine verschillen zijn, afhankelijk van het model trekhaak. Spanning voor het stopcontact kun je bij de achterlichten (L & R) wegpakken.

Als je een goedgekeurde trekhaak hebt kun je het trekgewicht op je kenteken laten zetten. Anders mag je niet meer als 750kg trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 6 years later...

Ik heb zelf dit ding op het verlanglijstje staan;

http://www.ebay.de/itm/141858105321?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Aan de kenners:

Ook makkelijk te plaatsen?

Zit zelf een beetje met de volgende vraag, ik heb een standaard Jeep maar met 275/70/15 banden dus de boel staat wat hoger dan normaal. Ik wil geen vaste koppeling omdat ik bang ben dat de boel anders te hoog komt te staan. Hoe kom je er een beetje achter wat handig is qua hoogte?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei RANDOMAN:

Ik heb zelf dit ding op het verlanglijstje staan;

http://www.ebay.de/itm/141858105321?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Aan de kenners:

Ook makkelijk te plaatsen?

Zit zelf een beetje met de volgende vraag, ik heb een standaard Jeep maar met 275/70/15 banden dus de boel staat wat hoger dan normaal. Ik wil geen vaste koppeling omdat ik bang ben dat de boel anders te hoog komt te staan. Hoe kom je er een beetje achter wat handig is qua hoogte?

 

Flens trekhaak balk aan schaffen. Vorig jaar 1 er onder geknoopt en kun je vervolgens diverse verlagende flens kogels voor kopen. 

Alleen flens boutgaten een beetje uitboren (bovenste 2) om een 4 gats te kunnen monteren. 

IMG_5215.JPG

IMG_5216.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 19-1-2017 om 7:13 PM zei Sailortim:

Flens trekhaak balk aan schaffen. Vorig jaar 1 er onder geknoopt en kun je vervolgens diverse verlagende flens kogels voor kopen.

Mag dat zomaar? Is je trekhaak dan nog wel (goed)gekeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
6 uur geleden zei Nielsvb:

Hoeveel is je auto aan de achterkant nu hoger dan standaard?

En wat wil je met de auto gaan trekken?

 

Met 3" verhoging en grotere banden zit ik denk al rond de 10cm. 

 

Foto is oude situatie met standaard maat banden en 2" verhoging,  tevens assen aanhanger verplaatst ivm gewicht verdeling. IMG_4384.thumb.JPG.b45541bcb4e2bd3be799c67de7d9931b.JPG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...