Spring naar bijdragen

onderhoud; jeep-mechanics?


cschubert
 Share

Recommended Posts

Helaas het bericht van Joop1951 te laat gelezen.

herken de werkwijze van jeep-mechanics in zijn bericht, ik heb daar mijn eerste cherokee uit 1996 gekocht, en ook 4 weken moeten wachten op de aflevering. 5000 euro betaald, nu echt 100% goed.

ondertussen een dikke 1000 euro moeten versleutelen en 3 keer langs de weg gestaan, 1 keer door de anwb weer opweggeholpen, 1 keer laten ophalen en een keer met een kapotte dynamo vlak bij huis. uitlaat, dynamo, bobinne, krukas sensor, verdeelkap met kabels, visio, hoop lampjes, gasveren achterdeur, accu. vraag waar houdt het op?? 

na check bij cas van cherokee4me ben ik me rot geschrokken, zeer slechte remleidingen, rotte bodem, motor die op is, remmen die bijna op zijn. flinke olie lekkage, uitgezette airco, lekkende stuurbekrachtiging, panhartstang met te veel speling, engine check lampje wat doorgebrand was (kan gebeuren), niet op benzine rijden, kortom gaat zo'n 4000 euro extra kosten. 

jeep mechanics zou een aantal dingen repareren zoals het niet rijden op benzine maar hij had nu even geen tijd. daarna geen telefonisch contact meer te krijgen.

de achterkant van zijn koopcontracten staat helemaal vol met kleine lettertjes en artikels waar hij zichzelf schoon pleit.

jeep gekocht in november 2015 nu mei 2016 stop ik met dit project. heb maar een scooter gekocht voor het dagelijkse verkeer.

en nu een goede jeep cherokee gekocht voor het rijden in het weekend.

bewerkt door rdolfijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Op 7-1-2013 om 4:08 PM zei jeep-mechanics:

Beste Jeep liefhebbers

 

Naar aanleiding van het bericht op dit forum zijn wij toch genoodzaakt om een reactie te geven op een poster joop 1951

 

Wie zijn wij ?

Jeep-mechanics VOF bestaat inmiddels 18 jaar en met de voorkeur van het merk Jeep (m.n. de oudere generatie Cherokees)

Wij zijn geen bedrijf welke zich met alle merken personenauto's, alleen 4x4 gerelateerde voertuigen .

 

Aan de schrijf wijze van Joop51 is al duidelijk te constateren wat voor een type mens dit is

onze reactie hierop ;

Wij hadden  idd een Jeep Cherokee verkocht aan deze mijnheer (we zullen hem verder Joop noemen ) maar wilde deze zonder garantie (ook opgesteld volgens de koopovereenkomst )

2 weken na aflevering  kreeg  Joop problemen(naar zijn woorden) met de Jeep en hebben hem ondanks geen garantie  aangeboden toch  langs te komen

wij hebben  Joop niet meer gezien ,wij twijfelde vreemd genoeg ook op dat moment  aan de geloofwaardigheid van  het verhaal ,maar dat wil natuurlijk niet zegge dat we Joop niet wilde helpen .

Joop heeft ons later weer gebeld en eiste 1000e terug ! indien hier geen gehoor aan zou worden gegeven dreigde Joop  met berichtgeving op o.a dit forum...

uiteraard konden wij dit niet accepteren mede omdat we de Jeep in kwestie ook niet weer gezien hadden of de evt gelegenheid gehad om de Jeep naar tevredenheid te herstellen .

Uit coulance is natuurlijk veel mogelijk maar niet met dreigementen.

Joop heeft later nog een keer zeer dreigend de voicemail ingesproken waarvan een opname in ons bezit is .

Hiervan is uiteraard  aangifte gedaan bij de politie echter deze konden er op dat ogenblik niet zoveel mee.

Wij hebben hierna verder niets meer vernomen van onze Joop

helaas dit soort dingen geburen dus ook ..

Inmiddels zijn wij bijna 18 jaar aan de gang en hebben op een uitzondering na nooit geen problemen en anders lossen we deze met de klant altijd op .

Team  Jeep-mechanics

 

 

Op 7-1-2013 om 4:08 PM zei jeep-mechanics:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Stoor me een beetje  aan de negativiteit Jeep Mechanics  (rdolfijn en/of rene83 = dezelfde ? ) waarom ben je niet naar ze terug gegaan dan kon je ze er mee confronteren/overleggen ?

Vind het zo wel een slap gel*l !  Je maakt mij niet wijs dat zij een Jeep afleveren met rotte remleidingen ,verrotte bodemplaten etc ...dan zou je ook de APK keurmeester er op aan kunnen spreken ..heb je dat ook  gedaan ?    As die kosten echt zo hoog waren opgelopen dan was ik direct terug gegaan , dus dan moet je nu ook  niet zeuren !

Ik weet dat JM  de auto's  APK laat keuren/afmelden  bij een na bij gelegen SEAT dealer ,naar zegge scheelt hun dat  overhead kosten en kunnen daardoor hun arbeidsloon laag houden . De slager keurt in dit geval dan ook niet zijn eigen vlees !

Heb overigens zeer goede ervaringen met Jeep Mechanics, kom er al jaren ,staan altijd klaar en zijn mijn inziens transparant .

Sprak bij JM een klant die in het verleden ook bij Cherokee4me was geweest hij had een afspraak voor een onderhoudsbeurt /reparatie die zonder overleg veel duurder uitviel dan afgesproken was  .

Er gaan dus ook  mensen  van Cherokee4me naar JM

Ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben zeer zeker niet rdolfijn, laten we daar eens mee beginnen (bent U zelf de garagehouder??). Ten tweede, ik ben verder niet negatief naar het betreffende bedrijf (heb ook geen enkele ervaring met ze), ik wijs ze er alleen op dat er meerdere mensen negatieve ervaringen hebben, en dat het copy/paste weinig zin heeft. Hij plakt een eerder antwoord op een ander forumlid weer op een andere negatieve ervaring. Als hij zo graag een verhaal wil ontkrachten, dan geeft hij een passende reactie op het verhaal van (in dit geval) rdolfijn, ipv een reactie op Joop te herhalen.

 

En je weet zelf toch ook wel dat de APK een compleet wassen neus is? Laatst nog in het nieuws geweest hoe vaak er met de ogen dicht gekeurd word en gesjoemeld word. Ik zeg niet dat Jeep mechanics zich daar schuldig aan maakt, maar de APK is echt niet heilig, ook niet bij een merkgarage.

Goed dat in een topic als dit ook positieve ervaringen naar voren komen, en als jij tevreden bent over hun service is dat toch prima? Alleen dat jij een andere negatieve ervaring meteen als dom gelul af doet slaat nergens op. rdolfijn heeft in zijn verhaal wel degelijk aangegeven contact te hebben gehad, alleen kwam dit niet goed;

''jeep mechanics zou een aantal dingen repareren zoals het niet rijden op benzine maar hij had nu even geen tijd. daarna geen telefonisch contact meer te krijgen.

de achterkant van zijn koopcontracten staat helemaal vol met kleine lettertjes en artikels waar hij zichzelf schoon pleit.''

 

bewerkt door Rene83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reageren op een topic over ervaringen bij een bedrijf terwijl je er zelf nooit geweest bent, voegt niks toe aan een forum.

Vanaf hier graag inhoudelijk reageren.

Kortom , wie heeft er ervaringen met jeep-mechanics ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...