Spring naar bijdragen

Iemand bekend met garage cherokeeland?


Silversurfer
 Share

Recommended Posts

Ja de prijzen zijn hoog. Maar als je daar een helemaal nagelopen exemplaar voor krijgt vind ik het wel waard. Op de foto's zien de auto's van hun er erg mooi uit. Niet alleen glimmen ze mooi maar ook het interieur is vaak als nieuw. Ik hoop dat het binnenwerk (motor etc) dat dan ook is. Ik zie wel dat ze bv een nieuwe uitlaat enzo hebben opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cherokeeland doet de Jeeps er eigenlijk bij, is de handel van zijn vrouw.

Hij koopt alleen exemplaren tot een bepaalde KM stand en deze auto"s worden geheel nagelopen door een Jeep speoialist. Is er een stoel kapot, dan wordt er nieuw leer ingezet, hoort hij een lager, dan wordt deze vervangen. De auto's zijn eigenlijk in hele goede staat.

Dat de prijs aan de hoge kant ligt, vind ik ook , maar goed, "wij" zijn zijn klnaten ook niet. Klanten die bij hem kopen zijn dagelijkse rijders die niet het terrein ingaan en wel een goede Jeep willen rijden. In dat licht moet je de prijzen zien. Kortom, heb je geen verstand van Jeeps en wil je een mooi en goed exemplaar en wil je zelf niet zoeken en sleutelen, dan ben je bij hem aan het goede adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

2 jaar geleden bij Cherokeeland een Cherokee uit 2000 gekocht. Omdat ik niet heel technisch ben betaalde ik liever iets meer voor een mooi exemplaar met weinig kilometers. Onlangs deze Jeep ook weer verkocht via Cherokeeland en een prima prijs teruggekregen. Ik vond het plezierig samenwerken, vanwege een kennelijk goed netwerk was er sprake van snelle aan- en verkoop. Prima geregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 years later...
3 uur geleden zei Wkw:

Van de week zag ik een Cherokee ergens online te koop voor 8700, later deze week dezelfde auto (nummerbord) voor 19900(!) bij cherokeeland. 

Ik zie er maar één te koop staan voor dat bedrag en die is de afgelopen maanden niet van eigenaar gewisseld dus ergens klopt iets niet aan je verhaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/13/2020 at 6:25 PM, JeePee said:

....... en die is de afgelopen maanden niet van eigenaar gewisseld dus ergens klopt iets niet aan je verhaal....

Volledig off-topic en slechts puur uit interesse: Zie je bij de RDW wat veranderen indien een handelaar een auto van een particulier koopt en overschrijft naar zijn handelsvoorraad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vette73:

Volledig off-topic en slechts puur uit interesse: Zie je bij de RDW wat veranderen indien een handelaar een auto van een particulier koopt en overschrijft naar zijn handelsvoorraad?

Ja, dan zie je de datum tenaamstelling veranderen. Aantal eigenaren blijft gelijk als het bij een erkend bedrijf als handelsvoorraad wordt gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja..... Wie appelen vaart, die appelen eet is het spreekwoord toch?

Die constructie zal ook wel gevolgen hebben voor MRB en verzekering neem ik aan want  zomaar rondrijden met groene platen wordt ook steeds lastiger.

Daarnaast, maar dat is mijn mening, heeft het aantal eigenaren ook niet heel veel waarde. Het is leuk als je de eerste of tweede eigenaar bent, maar of je nu de vijfde of de zesde bent, dan maakt het allemaal ook niet heel veel meer uit lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...