Spring naar bijdragen

complete professionele spuitcabine compleet !! gratis !!


paulv
 Share

Recommended Posts

we hebben net een nieuwe bedrijfshal gekocht waar een spuitcabine in staat compleet met afzuiging , filters etc etc.

aangezien we deze niet gebruiken en er dus uit moet wil ik jullie jeep vrienden de eerste kans geven om deze spuitcabine voor niks (nou ja kratje palm ben ik toch wel blij mee!)

deze complete installatie is gratis voor de geen die hem compleet wil hebben .. wel zelf demonteren!

groeten paul

milsbeek (bij nijmegen )

pauve@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we hebben net een nieuwe bedrijfshal gekocht waar een spuitcabine in staat compleet met afzuiging , filters etc etc.

aangezien we deze niet gebruiken en er dus uit moet wil ik jullie jeep vrienden de eerste kans geven om deze spuitcabine voor niks (nou ja kratje palm ben ik toch wel blij mee!)

deze complete installatie is gratis voor de geen die hem compleet wil hebben .. wel zelf demonteren!

groeten paul

milsbeek (bij nijmegen )

pauve@hotmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jongens, ik heb in 24 uur meer dan 60 reacties op onze spuitcabine!!

door deze overweldegende vraag, hebben we besloten hem op marktplaats te zetten, daar staan ook foto's en betere beschijving.

graag niet meer reageren op jeepforum.. ik kan er op het moment bijna een dagtaak van maken...

sorry dat ik niet iedereen persoonlijk een mailtje stuur, maar heb er denk ik nu na 2 dagen dik 100 mailtjes ontvangen!!

we dachten dat er geen/weinig liefhebbers voor zo'n oud groot gevaarte zouden zijn, maar tegendeel is gebleken..

bedankt groeten paul.

ps tik op marktplaats "spuitcabine" in en kijk bij de plaats "milsbeek"

zo gevonden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel heel appart nu. Probeer al 10 minuten bij bieden een kratje bier in te vullen maar dat lukt niet echt op marktplaats!

Eerst was het een kratje bier en nu ineens bieden. Als je wil weten wat iets waard is kom dan niet met een verhaal aanzetten dat een kratje bier genoeg is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi jongens, ik heb in 24 uur meer dan 60 reacties op onze spuitcabine!!

door deze overweldegende vraag, hebben we besloten hem op marktplaats te zetten, daar staan ook foto's en betere beschijving.

graag niet meer reageren op jeepforum.. ik kan er op het moment bijna een dagtaak van maken...

sorry dat ik niet iedereen persoonlijk een mailtje stuur, maar heb er denk ik nu na 2 dagen dik 100 mailtjes ontvangen!!

we dachten dat er geen/weinig liefhebbers voor zo'n oud groot gevaarte zouden zijn, maar tegendeel is gebleken..

bedankt groeten paul.

ps tik op marktplaats "spuitcabine" in en kijk bij de plaats "milsbeek"

zo gevonden!

dus begrijp nu dat gratis er af is :wub:

wel makkelijk om zo te bepalen of er animo voor is :D

maar goed

wens je een goede verkoop op marktplaats:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...