Spring naar bijdragen

Borla cat-back past niet


Recommended Posts

Hallo,

dit is de eerste x dat ik wat post, dus laat ik mij ff voorstellen.

Ik ben Rene en kom uit het Westland, en heb sinds vorig jaar een wrangler '92.

Helemaal goud deze auto. tongue.gif

Ik heb via dit Forum alle info gehaald om te bestellen bij 4wd in amerika, mijn dank daarvoor.

Maar nu het volgende, omdat mijn uitlaat vervangen moest worden bij de APK keuring heb ik een Borla Cat-back gekocht voor het juiste bouwjaar maar nu past deze niet (gelijk), en moet hier en daar aangepast worden.

De steun op de pot is te lang en de bocht moet ingekort worden, is dit normaal? unsure.gif

Zij er mensen met soortgelijke ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik zal best wel eens gaan terreinrijden maar niet dagelijks, alhoewel ik moet zeggen dat ik hiervoor een Samurai heb gehad en dat het toch wel een soort virus is.

Wat ik wel raar vind is dat er dan nog steunen aangepast moeten worden, de uitlaat is speciaal voor de wrangler gemaakt. Ik zal vandaag ff navragen wat er nou precies aan gedaan is. 1 ding is wel zeker het klinkt al een heel stuk beter kwa geluid. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Koperdraad@Mar 9 2005, 08:54

Hoi,

Ik zal best wel eens gaan terreinrijden maar niet dagelijks, alhoewel ik moet zeggen dat ik hiervoor een Samurai heb gehad en dat het toch wel een soort virus is.

Wat ik wel raar vind is dat er dan nog steunen aangepast moeten worden, de uitlaat is speciaal voor de wrangler gemaakt.  Ik zal vandaag ff navragen wat er nou precies aan gedaan is. 1 ding is wel zeker het klinkt al een heel stuk beter kwa geluid. smile.gif <div align="right">

Tsja, dè Wrangler bestaat niet echt. Zo'n beetje elk modeljaar zijn er talloze dingen die nader bekeken werden en zijn aangepast. Ik ben geen YJ rijder, maar kan me voorstellen dat er ook op gebied van uitlaatsystemen er meerdere keren het één en ander is veranderd.

Misschien dat het daarom niet altijd perfect past. Dan zou je een helemaal op maat gemaakt systeem moeten aanschaffen en dat zal ook wel weer in de portemonnee te voelen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

-kick-

Originally posted by Kameel

Tsja, dè Wrangler bestaat niet echt. Zo'n beetje elk modeljaar zijn er talloze dingen die nader bekeken werden en zijn aangepast. Ik ben geen YJ rijder, maar kan me voorstellen dat er ook op gebied van uitlaatsystemen er meerdere keren het één en ander is veranderd.

Er zijn héél veel dingetjes anders geworden in de loop der jaren....

Dat varieerd van de aansturing van de snelheidsmeter, de bevestiging van de stoelen, het type accu en de montage daarvan tot... idd: De uitlaat aan toe!

Het lijkt allemaal hetzelfde, maar is vaak op details en soms totaal anders....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...