Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag MET je jeep samen gedaan


ratteplaag (Dave)
 Share

Recommended Posts

Met vrouw en kinderen en bleek een beetje in de zandbak van Dow lopen spelen.

dow1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

dow2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Het was de vuurdoop voor de tj. Verbazingwekkend wat je allemaal nog kan met kleine wegbandjes.

Twee gillende kinderen (van plezier) en een gillende vrouw (niet van plezier) erbij. Het was super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ongewenst een 180 gemaakt. De kinderen vonden het geweldig ik iets minder. Iets te veel gas op platgereden sneeuw. Gelukkig net niks geraakt en het was met lage snelheid.

Morgen maar weer met de opel met winterbanden en ABS op pad.

bewerkt door pollypistol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met de paardentrailer weggeweest om 2 pallets met rubberen speeltuintegels op te halen voor in de paardenstallen. Eenmaal geladen begon het ineens weer flink te sneeuwen huh.gif dus op de snelweg en later in de polder lag er een flink pak op de weg. De tegels wogen ook ietsje zwaarder dan ik dacht, ik denk dat ik er zo'n 2 a 2,5 ton achter had hangen. Liep hem op het begin behoorlijk te knijpen maar alles ging prima. XJ in de 4x4 gezet en lag als een blok op de weg, zonder problemen thuis gekomen biggrin.gif.

Sta er elke keer weer versteld van hoe sterk dat ding is! Vorige week nog een werkbus met paardentrailer erachter uit de blubber getrokken. Reed ie ook zonder te verblikken of verblozen mee weg.

Is mijn eerste XJ, een 2,5 lt en ben er nog elke dag blij mee smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...