Spring naar bijdragen

wat heb je vandaag MET je jeep samen gedaan


ratteplaag (Dave)
 Share

Recommended Posts

We hebben samen even overleg gehad wat er volgens ons nog moest gebeuren voor de APK morgen.

Jeep voelde zich er wel klaar voor, en vond alleen dat haar ruitenwissers wel aan vervanging toe waren en er was een lampje stuk.

Voor de rest voelde ze zich wel zeker van haar zaak en bleef er helaas weinig quality time over.

Natuurlijk weer zeuren over een volledige doorsmeerbeurt maar dat was me nog net ff te kort geleden

Morgen eerst samen naar de zaak en dan daarna maar ff douchen samen Gaan we daarna samen naar de APK.

Eens kijken of we weer een jaartje samen door mogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Wij hebben samen in de zandbak gespeeld ;) even de nieuwe bandjes geprobeerd en je ziet op foto 9 wat het probleem is.

Nu moet de body lift er zeker onder

[ATTACH]8059[/ATTACH] [ATTACH]8060[/ATTACH]

[ATTACH]8061[/ATTACH] [ATTACH]8062[/ATTACH]

[ATTACH]8063[/ATTACH] [ATTACH]8064[/ATTACH]

[ATTACH]8065[/ATTACH] [ATTACH]8066[/ATTACH]

[ATTACH]8067[/ATTACH] [ATTACH]8068[/ATTACH]

Waar is deze speeltuin te vinden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon het toch niet houden. Mijn Wrangler niet bij me in verband met een kapotte versnellingsbak en dus vandaag met mijn gehuurde Fiat Punto Cabrio:lol: wezen offroaden:blink: (rockcralwen) in de bergen van Elba. Ging heel redelijk ondanks geen enkele bodemvrijheid:wacko:. Vandaar ook dat ik het pad heb moeten afbreken en terug ben gereden. De onderkant van de Fiat is inmiddels voorzien van veel butsen en krassen.:unsure: Filmpje volgt nog :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon het toch niet houden. Mijn Wrangler niet bij me in verband met een kapotte versnellingsbak en dus vandaag met mijn gehuurde Fiat Punto Cabrio:lol: wezen offroaden:blink: (rockcralwen) in de bergen van Elba. Ging heel redelijk ondanks geen enkele bodemvrijheid:wacko:. Vandaar ook dat ik het pad heb moeten afbreken en terug ben gereden. De onderkant van de Fiat is inmiddels voorzien van veel butsen en krassen.:ph34r: Filmpje volgt nog :bye1:

:unsure::thumbsup::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste date

Ik heb geprobeerd me in te houden, maar dat bleek knap lastig met zoveel moois en al die potentie.

Toen we op stap gingen, reageerde ze af en toe ook heel fel. Het was waarschijnlijk weer een poosje geleden dat ze zoveel aandacht kreeg. Maar ze probeerde zich zo goed mogelijk te gedragen en uiteindelijk groeide er iets moois tussen ons. Echte liefde roest hopelijk echt niet :bye1:

Komende zaterdag vraag ik haar om met mij te trouwen en neem ik haar mee, ver weg van al die andere ..... AUTO's!!! Ja ik heb het alweer over mijn toekomstige Jeepie :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen met Wouter-Jan (=WJ) mijn hond Cody naar het Dierenechocentrum gebracht voor een echo van hart en longen. Cody blijkt lekkende (hart)klepjes te hebben, Wouter-Jan´s kleppen doen het probleemloos. Cody moet op dieet, Wouter-Jan valt alleen wat af wanneer z´n tanks leegraken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...