Spring naar bijdragen

Unieke Schilderingen van uw eigen Jeep!


Poison Ivy
 Share

Recommended Posts

Het zat er al aan te komen, vele speculaties over die "nieuwe TJ" heb ik al aan mogen horen! :P Naast het verleden en heden is het ook leuk eens over de toekomst te fantaseren! In maar liefst 5 lagen uitgevoerd en met een leuk formaatje is het dan eindelijk voor elkaar, een geheel nieuwe versie van de Jeep Gladiator is gemaakt in SpecialKPaint-style:

img12941small.jpg

Deze versie is uiteraard met meer info en foto's te bezichtigen op mijn site:

Nieuw is ook dat via YouTube de making of te zien is:

:D

Kostdat???:unsure:

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Chris, was wel grappig om zoiets er een keer bij te doen. Dit idee kwam pas toen ik al een eind op dreef was, een aantal stadia staan er dus niet bij, misschien dat ik nog een stap-voor-stap video'tje maak van een van de komende projecten. Kan de doe-het-zelver er ook mee aan de slag.

@ oplettende Roland, 175 euro en op de site staat meer info.

Nog meer nieuws! Vanaf vandaag staan maar liefst 3 etalages bij Brandsma Verf en Wand vol met amerikanen! Meer info zie website.

img1314medium.jpg

Uploaded with ImageShack.us

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Chris, was wel grappig om zoiets er een keer bij te doen. Dit idee kwam pas toen ik al een eind op dreef was, een aantal stadia staan er dus niet bij, misschien dat ik nog een stap-voor-stap video'tje maak van een van de komende projecten. Kan de doe-het-zelver er ook mee aan de slag.

@ oplettende Roland, 175 euro en op de site staat meer info.

Nog meer nieuws! Vanaf vandaag staan maar liefst 3 etalages bij Brandsma Verf en Wand vol met amerikanen! Meer info zie website.

img1314medium.jpg

Uploaded with ImageShack.us

:wacko:

Da´s pas reclame:yes:.

:bye1:Roland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Alles weer op huis aangekomen, op naar de volgende expo. In januari 2011 zal de etalage bij Brandsma Verf en Wand wederom met werken van mijn hand gevuld zijn.:yes:

Voor etalages in de omgeving Soest houd ik me aanbevolen.

Uiteraard is er nog eea te bezichtigen op afspraak, contact kan ook via de site:

skplarge.jpg

De rode Hotrod is nog te koop voor 399.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

De website wordt momenteel aangepast en zal binnenkort weer met een nieuw Jeep-item worden aangevuld!

De laatste tijd is er volop belangstelling voor het Gladiator-filmpje vanuit Alaska en Ohio. Ook van het komende project zal een You Tube-filmpje komen!

skpjeep.jpg

....en on topic: De rode hotrod en de Gladiator zijn nog te koop, prijzen als bovenstaand vermeld, maar zijn bespreekbaar. ;)

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Er staat weer een nieuw item online! Een uniek item ter gelegenheid van de komende European Jeepers Jamboree in meerdere lagen uitgevoerd!

forumnw.jpg

en weer met een sfeervol Making off... filmpje erbij.

Meer info en volledige foto's natuurlijk op de site: www.SpecialKPaint.nl

:bye1:

....en on topic: De rode hotrod en de Gladiator zijn nog te koop, prijzen als bovenstaand vermeld, maar zijn bespreekbaar. ;)

bewerkt door Poison Ivy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vervelend om te lezen Hans.

Erg zonde ook, zeker als je bedenkt dat je er toen erg blij mee was.

Neem aan dat je het gelijk gemeld hebt aan de verkoper ?

Ben benieuwd hoe zij dit toen voor je heeft opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ooit eens een schildering gekocht

maar vond de kwaliteit nogal belabberd

na ongeveer een jaar begon een deel van de verf te bladderen

dat ding is uiteindelijk in de container beland

toch zonde van de euries ...

hoop dat de kwaliteit inmiddels verbeterd is

Ik had ook garantie tot aan de deur :whistle::lol: .

Die van mij zit alles er nog perfect op!!!

Ik heb hem toch maar terug gebracht naar de maakster ;) .

:bye1: Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de sterk zuigende werking van MDF, het ontvetten en gronden ervan is het haast niet mogelijk dat verf los gaat laten.

Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Dan is het wel fijn mij daar direct over in te lichten zodat het opgelost had kunnen worden.

Tot ziens op de Jamboree allemaal!

:bye1: Karin.

bewerkt door Poison Ivy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de sterk zuigende werking van MDF, het ontvetten en gronden ervan is het haast niet mogelijk dat verf los gaat laten.

Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Dan is het wel fijn mij daar direct over in te lichten zodat het opgelost had kunnen worden.

mooie woorden, maar heb het toch heel anders moeten ervaren .....

hoop dat er in de toekomst wel een passende oplossing voor de klachten geboden zal worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je er begrip voor kan op brengen Hans.

Was even bang dat je nog klachten zou hebben over de "zuigende werking".:lol:

Neem aan dat jullie er wel uitkomen.

Zo niet, praat dan eens met elkaar tijdens de Jamboree.

Verdere klachten of opmerkingen graag naar elkaar via PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stel dat ik iets wil laten maken. maar ik wil het niet op mdf hebben. maar bijvoorbeeld op betonplex. want daar zal de verf wel goed op blijven zitten. maar er zal ook wel een ander prijskaartje aan zitten. ja en met mdf daar gaat makkelijker een decoupeer/figuurzaag doorheen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...