Spring naar bijdragen

help motor slaat af


Recommended Posts

hallo

ik heb een jeep grand cherokee 5.2 v8 benzine als ik de motor start en hij is koud blijft de auto stationaur lopen maar draai ik de sleutel om om de motor uit te zetten en weer opnieuw starten wil de motor niet blijven lopen en slaat dus dood. af en toe bij het gas geven gaat het toerental naar beneden tot dat hij bijna weer af slaat maar blijft dan wel draaien.heeft iemand een idee wat het kan zijn?

alvast bedankt gr mark

*naar juiste forum verplaats en apart topic van gemaakt*

bewerkt door Kameel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
hallo

ik heb een jeep grand cherokee 5.2 v8 benzine als ik de motor start en hij is koud blijft de auto stationaur lopen maar draai ik de sleutel om om de motor uit te zetten en weer opnieuw starten wil de motor niet blijven lopen en slaat dus dood. af en toe bij het gas geven gaat het toerental naar beneden tot dat hij bijna weer af slaat maar blijft dan wel draaien.heeft iemand een idee wat het kan zijn?

alvast bedankt gr mark

hoi mark

ik denk dat je stappen motor vast zit zit onder het lucht inlaat kap aan de achter zijde 2 torx 20 boutjes en een stekker loshalen schoonmaken met remmen reiniger weer monteren en opnieuw proberen als het zelfde blijft dan met klein schroevendraaier open duwen dan loopt ie weer stationair maar dan zuipt ie heel veel als hij na schoonmaken niet beter word dan een andere monteren.<_<

bewerkt door Ab
quote hersteld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...