Spring naar bijdragen

grondverf ford gpw


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Hoe orgineel wil je? Tis waarschijnlijk gewone rode ijzermenie, deze is roodbruin van kleur.

Beter is een epoxy primer of een washprimer.

Welkom, en laat eens zien waar je aan bezig bent, we zijn gek op restauratieprojecten. :huh:

Hierbij een link naar mn projek. Ik besef dat het een hoop werk is maar uit eindelijk zal het een goed gevoel geven

http://www.nwveluwegroep.nl/foto's%20hans%20birnie.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

project ?:huh:

Je bent gewoon een jeep aan het bouwen.......

Wwat een ziet dat ding eruit.

Denk dat de meeste hem al bij het oud ijzer hadden neergezet.

Complimenten !

Maak anders een topic aan bij "projecten" Op die manier kunnen we het in zijn geheel volgen als naslagwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

project ?:bye1:

Je bent gewoon een jeep aan het bouwen.......

Wwat een ziet dat ding eruit.

Denk dat de meeste hem al bij het oud ijzer hadden neergezet.

Complimenten !

Maak anders een topic aan bij "projecten" Op die manier kunnen we het in zijn geheel volgen als naslagwerk.

Ik zal ff kijken hoe ik de link daar heen zet.

Maar ff over de toestand.De vorige eigenaar zal wel fred flinstone geheten hebben gezien de bodem.Voor en achter is niet eens meer slecht te noemen..... Daar heb ik vervangen de platen voor.De zijkant rond om is hard, hier en daar wel wat herstel nodig.En dan het bekende likje verf wat wonderen doet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

project ?:bye1:

Je bent gewoon een jeep aan het bouwen.......

Wwat een ziet dat ding eruit.

Denk dat de meeste hem al bij het oud ijzer hadden neergezet.

Complimenten !

Maak anders een topic aan bij "projecten" Op die manier kunnen we het in zijn geheel volgen als naslagwerk.

Ik heb een topic aan gemaakt onder projecten....restauratie ford gpw(willy)

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi nee er zat geen kenteken op.Daarom ben ik ook eerst naar de rdw gegaan om later niet tegen problemen aan te lopen.....

geen problemen verder gehad dat ie niet APK waardig was?? mag ik ook vragen wat je ongeveer kwijt was, heb een 1979 Cherokee Chief met duitse brief die nog op kenteken moet maar die nog niet goed loopt. ben dus benieuwd hoe dat bij jouw ging. (en wat de kosten waren)

Groeten Paul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen problemen verder gehad dat ie niet APK waardig was?? mag ik ook vragen wat je ongeveer kwijt was, heb een 1979 Cherokee Chief met duitse brief die nog op kenteken moet maar die nog niet goed loopt. ben dus benieuwd hoe dat bij jouw ging. (en wat de kosten waren)

Groeten Paul.

Hoi,

hij staat nog niet op kenteken maar hem laten identificeren(schouwen) zodat ze weten hoe de jeep was voor het opknappen kost 42 euro.Dan lopen ze hem na en leggen een dossier aan voor het op kenteken zetten. Ze zeiden dat het op kenteken zetten nu minder problemen zal geven dan helemaal restaureren en dan op kenteken zetten ivm het VIN nr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Hoi,

hij staat nog niet op kenteken maar hem laten identificeren(schouwen) zodat ze weten hoe de jeep was voor het opknappen kost 42 euro.Dan lopen ze hem na en leggen een dossier aan voor het op kenteken zetten. Ze zeiden dat het op kenteken zetten nu minder problemen zal geven dan helemaal restaureren en dan op kenteken zetten ivm het VIN nr.

Klopt, hebben we hier ook gedaan met een LaRo Series 1 uit '58 en met dat ID-taggie eraan heb je straks gewoon meteen een kenteken als de auto compleet is en zelf komt binnenrollen.

Als je een auto met Duitse Brief hebt, is het kwestie van even naar binnen rijden en weer naar buiten rijden met NL-platen. Wat in DLD een TGK heeft, krijgt dat in NL ook.

APK dan gewoon lekker bij een goedkope garage, hoeft maar 1 keer :D

Heb binnenkort afspraak bij Dekra voor mijn M38, hopelijk gaat dat net zo als in NL.

-edit-

Heb even je foto's bekeken, zie k nou goed dat er een nieuw chassis onder gaat?

Heb je de tub nog laten zandstralen? dan ben je van de roest af. De meeste stralerijen spuiten em dan evt. in zinkcoating.

Mooi hoor, ziet er progressief uit. Die motor gaat wel goedkomen, zit zo veel oliedrab dat is wel gesmeerd gebleven :lol:

Gaaf hoor, een echte GPW met alle plaatjes er nog in.

bewerkt door MarijnvZ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...