Spring naar bijdragen

MP3 afspelen op een infinity gold installatie


Recommended Posts

Ik heb een Car MP3 FM Transmitter gekocht,is hier bij de Action te koop voor 10 Euro....:yes:.!!Werkt best goed,soms iets wat ruis,werkt op een freqentie van de radio,er kan een stekker in voor je mp3 speler maar ik werk met een USB stikkie die er rechtsstreeks inkan(net als een SD Card.

er zit zelfs een afstandbediening bij voor dat geld...)

Werkt via je sigarettenaansteker-aansluiting (die rechts en links zit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een iPod-adapter gekocht via iemand op eBay in Duitsland. Hij maakte ze toen zelf en ik betaalde incl. verzenden iets van 55EUR. Het is alweer enige tijd geleden. Er zijn ook officiele adapters te koop voor onze Chrysler-radio's maar die zijn duurder.

Adapter heb ik aangesloten in plaats van de CD-wisselaar. De iPod kun je vervolgens bedienen met de radio (en stuurbediening als je die hebt), je hebt 6 voorkeuze-afspeellijsten (in te stellen via iTunes) en de iPod laadt netjes op. Je kunt je iPod ergens in je armsteun leggen/monteren en je kunt hem ook gewoon bedienen. Geluid is echt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De makkelijkste oplossing is die van ErwinGC een fm transmitter van de Action voor eur 9,95

die stop je in de aansteker en kun je ipod of usb of sd card of externe cd speler in-pluggen je stemt op een stille frequentie af waar geen zender zit en zelfde op de transmitter. dat stickje in je aansteker stuurt het signaal naar de radio en je speelt je eigen MP3,wav etc af. Er zijn er zelfs die de informatie van de nummer artiest en titel ook naar je radio sturen. Die zijn duurder. Bij Conrad etc.

Toen we in Noorwegen reden ontvingen de autos voor en achter mij ook mijn muziek. Bereik is ongeveer 10 meter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De makkelijkste oplossing is die van ErwinGC een fm transmitter van de Action voor eur 9,95

die stop je in de aansteker en kun je ipod of usb of sd card of externe cd speler in-pluggen je stemt op een stille frequentie af waar geen zender zit en zelfde op de transmitter. dat stickje in je aansteker stuurt het signaal naar de radio en je speelt je eigen MP3,wav etc af. Er zijn er zelfs die de informatie van de nummer artiest en titel ook naar je radio sturen. Die zijn duurder. Bij Conrad etc.

Toen we in Noorwegen reden ontvingen de autos voor en achter mij ook mijn muziek. Bereik is ongeveer 10 meter

ja dit lijkt me leuk ik heb eens ene gezien waar je zelfs microfoon op kunt aansluiten :wub: perfect om met elkaar te communiceren als je dicht bij elkaar rijdt.. nja.. zwarte markt heb je deze veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste oplossing is een autoradio met usb aansluiting die ook mp 3 cd kan lezen

kost tegenwoordig maar vanaf eur 70,00

staat er nog 1 te koop hier op het forum voor € 50,00

Hij wil em niet opsturen.(Leiden)

Kunt de usb aansluiting het beste achterop hebben met een kabeltje want aan de voorkant heb je hem gauw kapot als hij uitsteekt en de knie van je passagier er langs gaat.

Ik heb een klein usb/SD adaptertje ( in de Jeep)

de FM stick gebruik ik in de auto van de zaak met standaard autoradio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 5 months later...
Heel afdoende is zo'n 'nep-cassette' ding (steek je in de cassette player) met mini-jack snoertje naar een ipod. Voor de ipod dan zo'n flexibele lader kopen voor in de aansteker. Werkt zonder problemen.

Zo doe ik het nu ook. Heb zelfs mijn telefoon daar aan zitten. Ideale car kit.:P

Die transmiter meuk, daar zit inderdaad ruis in en als je ze dan vergelijkt met het cassetebandje ding. is het niet fijn.

Heb er nog één liggen van Ipod zelf en ik gebruik hem alleen nog om m'n Ipod in de auto op te laden. Jep dure lader.

Het is een nadeel van de chrysler radio's blijven amerikaanse radio's en we zijn hier in Europa. Ze zitten altijd net iets naast de zender, dat hoor je allen wanneer je het vergelijkt met een goede radio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik gebruik ook een cassette adaptor, cassette in cassettedek met kabeltje eruit, plug je in je ipod(phone) of zoals ik in m'n nokia Xpressmusic, navigeren en muziek beluisteren over mijn radio en zelfs telefoneren. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken:).

bewerkt door Crawler
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...